یک‌شنبه 8 مهر 1403

علت فوت همسر بیژن مرتضوی چه بود؟ + بیوگرافی ستاره سعیدی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
علت فوت همسر بیژن مرتضوی چه بود؟ + بیوگرافی ستاره سعیدی

ستاره سعیدی همسر و مدیر برنامه های بیژن مرتضوی - خواننده و آهنگساز 65 ساله ی ایرانی ساکن آمریکا - که پس از قرار گرفتن تحت عمل جراحی مغز در ترکیه به کما فرو رفته بود، روز جمعه 10 شهریور درگذشت. ستاره سعیدی 40 سال داشت. هنرمندان زیادی از جمله معین، لیلا فروهر، مازیار فلاحی و پرویز پرستویی با انتشار پیام هایی در اینستاگرام درگذشت همسر بیژن مرتضوی را به وی تسلیت گفتند. بر اساس اعلام بیژن...

بیژن مرتضوی به سوگ همسرش نشست. در پی فوت همسر بیژن مرتضوی بسیاری از هنرمندان از طریق پست و استوری به بیژن مرتضوی تسلیت گفتند. از پست اولیه معین گرفته تا سیاوش قمیشی و لیلا فروهر و شاهین صمد پور و سایر هنرمندان و افراد معروف. بیژن مرتضوی چند روز قبل از مردم خواسته بود برای عمل همسرش ستاره سعیدی دعا کنند‌.

بیژن مرتضوی بعد عمل همسرش با قدردانی از مردم خبر از عمل خوب داد اما چند روز بعد در صفحه شخصی اش از به هوش نیامدن همسرش خبر داد. بیژن مرتضوی با همسر جوانش 30 سال اختلاف داشت و پس از ده روز بیهوشی همسر بیژن مرتضوی فوت کرد.

 ستاره همسر بیژن مرتضوی

همسر بیژن مرتضوی، خبرنگار پارلمانی بود

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی که روز گذشته به دلیل تومور مغزی در ترکیه درگذشت، پیش از این خبرنگار خبرگزاری برنا و سایت ایران‌نیوز بود.

خانم سعیدی در مجلس هفتم خبرنگار پارلمانی بود و گاهی نیز از سوی رسانه خود به همراه دیگر خبرنگاران به حیاط دولت می رفت تا سخنان وزرای دولت احمدی نژاد را پوشش دهد.

خانم سعیدی در 31 شهریور 1362 در تهران به دنیا آمد. پدر و مادر او کارمند صداوسیما و کارگردان برنامه‌های تلویزیون بودند که هر دو در سن پایین دچار سکته شدند و درگذشتند. او در دهه هشتاد خبرنگار سیاسی بود و در رسانه‌هایی مانند ایران نیوز و خبرگزاری برنا کار می‌کرد. بعد از درگذشت پدرش کارگردانی را تجربه کرد. بعد از همین طریق عازم امریکا شد. آنجا مدلینگ را تجربه کرد و سپس با بیژن مرتضوی آشنا شد و با وی ازدواج کرد و مدیر برنامه‌های آقای مرتضوی شد.

تصاویری از خانم سعیدی در مجلس و حیاط دولت را می بینید.

آخرین فیلم از ستاره سعیدی بیژن مرتضوی قبل از فوت همسرش را ببینید.

اولین ویدئو از بیژن مرتضوی بعد از فوت همسرش را ببینید.

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی، در چند ماه اخیر متوجه وجود تومور مغزی شده بود تا اینکه به پیشنهاد پزشکان برای درآوردن آن تن به عمل جراحی داد و قرار بود ظرف چند روز به خانه برگردد. همسر بیژن مرتضوی تحت عمل جراحی سختی قرار گرفت تا جایی که پزشکان مجبور شدند به مدت پنج روز او را در حالت خواب مصنوعی نگه داشته تا آسیب جراحی را کم کنند. با این حال این مدت به بیش از 10 روز طول کشید و همسر بیژن مرتضوی به اغمای غیر قابل کنترلی رفت و در نهایت در آخرین ساعات روز پنجشنه 9 شهریور 1402 در 41 سالگی درگذشت.

این چهره تاکنون بر اساس خبرهای برخی رسانه ها دو بار ازدواج کرده و از همسر اولش اطلاعی در دست نیست، اما گفته شده است که از همسر اولش یک پسر به نام پژمان دارد و این خبر تایید شده است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

علت فوت همسر بیژن مرتضوی چه بود؟ + بیوگرافی ستاره سعیدی 2
علت فوت همسر بیژن مرتضوی چه بود؟ + بیوگرافی ستاره سعیدی 3
علت فوت همسر بیژن مرتضوی چه بود؟ + بیوگرافی ستاره سعیدی 4
علت فوت همسر بیژن مرتضوی چه بود؟ + بیوگرافی ستاره سعیدی 5