شنبه 29 اردیبهشت 1403

علت مخالفت نمایندگان با تعطیلی جمعه و شنبه به جای پنجشنبه و جمعه مشخص شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
علت مخالفت نمایندگان با تعطیلی جمعه و شنبه به جای پنجشنبه و جمعه مشخص شد

آخرین جزئیات و تصمیم جدید دولت و مجلس برای کاهش ساعت کاری، تعطیلی شنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها اعلام شد. مجلس قرار است به‌زودی برای تصویب آخر هفته دو روزه اقدام کند. کمیسیون اجتماعی مجلس درخصوص تعطیلی جمعه و شنبه یا پنج‌شنبه و جمعه، اختیار را به دولت واگذار کرده است.. جلال رشیدی‌کوچی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس در خصوص استدلال مخالفان تعطیلی روز شنبه گفت: بر اساس آنچه من...

مجلس قرار است به‌زودی برای تصویب آخر هفته دو روزه اقدام کند. کمیسیون اجتماعی مجلس درخصوص تعطیلی جمعه و شنبه یا پنج‌شنبه و جمعه، اختیار را به دولت واگذار کرده است.. جلال رشیدی‌کوچی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس در خصوص استدلال مخالفان تعطیلی روز شنبه گفت: بر اساس آنچه من از دوستان و همکاران شنیده‌ام مخالفان تعطیلی روز شنبه از جنس اعتقادی و مذهبی هستند و می‌گویند که شنبه و یکشنبه روز تعطیلی یهودیان و مسیحیان است. ما هم به نظر آن‌ها احترام می‌گذاریم، اما ما که روز جمعه تعطیل هستیم.

رشیدی‌کوچی با اشاره به روز‌های تعطیل آخر هفته در کشور‌های مسلمان منطقه، اظهار کرد: اگر نگاه متعالی اقتصادی، مذهبی، دینی و اجتماعی داشته باشیم تعطیلی جمعه و شنبه بسیار بهتر از تعطیلی پنج‌شنبه و جمعه است. کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس روز جمعه و شنبه تعطیل هستند، اما شاید از نظر برخی از دوستان این کشور‌ها مسلمان نیستند!

گزارش کامل این خبر را اینجا بخوانید

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

علت مخالفت نمایندگان با تعطیلی جمعه و شنبه به جای پنجشنبه و جمعه مشخص شد 2