جمعه 31 فروردین 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت و زمان بازی پرسپولیس - سپاهان در هفته 25 لیگ برتر اعلام شد ساعت و زمان بازی پرسپولیس - سپاهان در هفته 25 لیگ برتر اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، پرسپولیس در هفته 25 لیگ برتر میزبان سپاهان خواهد بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران - تهران اطلاعیه فراجا در مورد طرح نور: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده / سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت / پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران برخورد خواهد شد مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی مجدد از مردم قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه عملیات وعده صادق موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد، گفت: دشمنان می‌خواستند در جامعه ما اختلاف‌افکنی کنند، اما این عملیات نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توانِ نیروهای مسلح ما شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الجزایر درصدد طرح دوباره قطعنامه عضویت فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند | رژیم صهیونیستی سعی داشت از شکست مجدد خود، پیروزی بسازد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌ها و ملاقات‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، در نشستی با حضور سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی، به بیان دیدگاه‌های کشورمان پیرامون مساله فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین دفاع مشروع ایران در مقابل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رقابت کشتی آزاد انتخابی المپیک پاریس در قاره آسیا با توزیع 12 سهمیه به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوشی گلکسی A 14 با فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت، هفت میلیون و 599 هزار تومان قیمت خورده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان فضایی «ناسا» فضاپیمایی شبیه به پهپاد با نام «دراگون‌فلای» (سنجاقک) به «تایتان» بزرگترین قمر سیاره «زحل» می‌فرستد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد جواد ظریف پاسخ ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به بخشی از سفارت ایران در دمشق را دفاع مشروع دانست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا از تحریم چهار فرد و دو نهاد صهیونیست به دلیل اعمال خشونت علیه فلسطینیان کرانه باختری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه اردن در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان گفت: امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است.

وب‌گاه 55 آنلاین

در پی اعتراضات گسترده به قرارداد "پروژه نیمبوس" بین گوگل و دولت اسرائیل، 28 کارمند این شرکت که در اعتراضات داخل شرکت حضور داشتند، اخراج شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام کمیسیون اروپا با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده درباره حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه رسمی درباره حمله ادعایی دریافت نکردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشمندان ارتشی از سوسک‌های سایبورگ قابل کنترل از راه دور را در بیابان آزمایش کردند.

وب‌گاه ورزش سه

پایین‌تر از سطح ورزشگاه برنابئو زیرزمینی شگفت‌انگیز خوابیده: 4 طبقه گلخانه مخصوص برای نگهداری از چمن ورزشگاه در شرایط ایده‌آل.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از فرود مشکوک بالگردهای اشغالگران آمریکایی در شمال شرق دیرالزور سوریه پرده برداشتند.