چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه خبر آنلاین

بخش استخدام گوگل برای محک زدن متقاضیان شغل در این شرکت غول فناوری، از آنها آزمون کافی‌شاپ می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسران جوان که دو دختر را مورد تجاوز قرار داده بودند از سوی دادگاه مجرم شناخته و به اعدام محکوم شدند. اعتماد آنلاین: پسران جوان که دو دختر را مورد تجاوز قرار داده بودند از سوی دادگاه مجرم شناخته و به اعدام محکوم شدند از میان چهار متهم بازداشت‌شده دو نفر به اعدام و یک نفر به حبس محکوم شد. دو دختر با نشان دادن فیلمی به دادگاه ثابت کردند مورد تجاوز قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال قطب شمال سریال جدید شبکه خانگی است که به عنوان اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا پخش می‌شود سریال قطب شمال سریال جدید شبکه خانگی است که به عنوان اولین تجربه کارگردانی امین محمودی یکتا پخش می‌شود. ژانر سریال «قطب شمال» درام و عاشقانه است. این سریال جایگزین سریال گناه فرشته می‌شود و قسمت اول این سریال جمعه هفتم اردیبهشت 1403 پخش می‌شود. فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 6 شخص و نهاد مرتبط با ایران را هدف تحریم‌ها قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«خالد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان با «گرانت شاپس» همتای انگلیسی خود تلفنی گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز اولین جلسه حراج سکه تا امروز طی 10 جلسه حراج 117 هزار و 742 قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است. طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز اولین جلسه حراج سکه تا امروز طی 10 جلسه حراج 117 هزار و 742 قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است. هفته گذشته دهمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهرام عین‌اللهی، در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی، پیرامون اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو، گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضمیر کابلوف نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان با تاکید بر گسترش روابط و همکاری‌ها میان بین 2 کشور اظهار داشت: روابط مثبت روسیه با حکومت سرپرست طالبان ادامه خواهد داشت و سرمایه‌گذاران روس نیز به سرمایه‌گذاری در افغانستان علاقه‌مند هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان شهر «بیت لاهیا» هشدار داد و از آنها خواست آن را تخلیه کنند و مدعی شد ارتش در «بیت لاهیا» زیرساخت و نیروهای حماس را هدف قرار می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دایی م عنوان کرد هر کمکی از دست او بر می آید حتما برای بهبود سلامتی ترانه علیدوستی انجام خواهد داد شهریار فوتبال ایران از طریق حمید علیدوستی پیگیر آخرین وضعیت سلامتی دخترش ترانه شد علی دایی در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد. در این تماس حمید علیدوستی عنوان کرد که در حال حاضر پیش دخترش نیست و حتما تماس شهریار فوتبال ایران را به گوش دخترش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بیش از 47 میلیون نفر تحت پوشش خدمات درمانی بیمه تأمین‌اجتماعی هستند معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بیش از 47 میلیون نفر تحت پوشش خدمات درمانی بیمه تأمین‌اجتماعی هستند به گزارش عرشه آنلاین، معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، سازمان تأمین‌اجتماعی را الگوی مطلوبی برای استقرار پوشش همگانی سلامت در سطح ملی و گستره بین‌المللی سلامت دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مطالعه جدید که میزان و شدت سرطان پروستات را در میان مردان آفریقایی آمریکایی بررسی می‌کند، دسترسی نابرابر به مراقبت‌های بهداشتی را یک عامل محتمل برای ابتلا می‌داند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کنند تا شاید هیات مدیره جدید فکری به حال مشکل مالی سرخپوشان کند. با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کنند تا شاید هیات مدیره جدید فکری به حال مشکل مالی سرخپوشان کند. به گزارش عرشه آنلاین، واگذاری بلوک سهام 51 درصدی باشگاه پرسپولیس در حالی آخرین مرحله خود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه (4 اردیبهشت) در اکثر مناطق کشور به‌جز غرب و جنوب غرب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سال 2023، تحقیقات نشان داد که آمریکایی‌ها 144 بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند. نزدیک به 90 درصد از این افراد در 10 دقیقه اول پس از بیدار شدن، گوشی خود را چک می‌کنند. حدود 75 درصد از مردم گفتند که وقتی در دستشویی هستند نیز تلفن خود را چک می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران