سه‌شنبه 29 اسفند 1402

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین در بازار امروز مسیر صعود را دنبال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات سرتیپ بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر باخت به حماس واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرایط ثبت نام خودرو دیگنیتی از سوی شرکت بهمن موتور اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم رئیسی گفت: بر اساس اقدامات صورت گرفته در دولت، خوشبختانه همه شاخصه‌های تورم کاهشی است به‌نحوی که تورم ماهانه در بهمن ماه به 1.2 درصد رسیده، تورم نقطه به نقطه از 55 درصد در فروردین امسال به 35 درصد کاهش یافته و تورم سالانه نیز کاهش یافته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

گوگل به مناسبت نوروز 1403 لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی بارسلونا از عملکرد شب گذشته شاگردانش مقابل اتلتیکومادرید در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌و‌نهم لالیگای اسپانیا ابراز رضایت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین که با کسی اکثریت آرا قاطعانه در انتخابات ریاست جمهوری روسیه پیروز شد و 6 سال دیگر بر مسند قدرت ماند، در جمع خبرنگاران در ستاد انتخاباتی‌اش گفت: جهان به آنچه در آمریکا در حال رخ دادن است، می‌خندد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین بر مدار رشد حرکت کرد و ارزش هر واحد آن به 68,790 (شصت و هشت هزار و هفتصد و نود) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.72 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: از اواخر امروز تا چهارشنبه این هفته در تمامی مناطق استان بارش باران، وزش تندباد، طوفان لحظه ای و کاهش دما پیش بینی شده که شدت بارش های رگباری باران از روز سه شنبه در نواحی غرب، جنوب و مرکزی استان خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی در جریان معاملات بازار روند صعودی را تجربه کرد و به 38,500,000 (سی و هشت میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.03 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا 18 عیار است که هر گرم آن به 3,215,600 (سه میلیون و دویست و پانزده هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.06 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت سکه امامی به 38,500,000 (سی و هشت میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.03 درصدی داشته است. قیمت طلا هم روند صعودی را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای در جریان معاملات بازار روند صعودی را تجربه کرده است و به 43,472 (چهل و سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.23 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت سیر صعودی را تجربه کرده است و 43,472 (چهل و سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو تومان) ارزش گذاری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر طلای جهانی ریزش کرده و در حدود 9 دلار از ارزش خود را از دست داده است.

وب‌گاه فرارو

گوگل به‌مناسبت فرا رسیدن نوروز 1403 «دودل» جدیدی طراحی کرده است. گوگل دودل (Google Doodle) تغییر موقتی از لوگوی اصلی گوگل در صفحه اصلی‌اش است که در مناسبت‌های خاص مانند تولد اشخاص مهم، سال نو، تعطیلات ویژه به جای لوگوی اصلی بکار می‌رود.