دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دستگاه فروش اتوماتیک نوشیدنی، با توجه به کاربردی که دارد و مزایای عملکردی که می‌تواند از خود بروز دهد، توجه بسیاری را برای بهبود عملکرد کسب‌وکار به خود جلب می‌کند. دستگاه فروش خودکار یک ماشین اتوماتیک بوده که نیازی به اپراتور در اجرای عملیات مربوط به خرید را حذف می‌کند. این دستگاه می‌تواند با توجه به ابعاد و ساختاری که دارد، در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و خدمات لازم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وکیل میلاد حاتمی در واکنش به رسانه ای شدن پرونده تتلو گفت: برای حفظ شان و جایگاه والای دستگاه قضایی تاکید بر بی طرفی و عدالت محوری آن، تاسیسات ارفاقی قانونی باید با رعایت اصل تساوی مجازات و مطابق قوانین و مقررات نشبت به سایر مجرمین با جرایم مشابه و در وضعیت مشابه اعمال شود. رسول کوهپایه زاده در خصوص اظهارات بازپرس پرونده امیرحسین مقصودلو مشهور به تتلو که اینطور عنوان شده «تتلو توبه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان کش رو زن که با استفاده از غفلت مشتریان تره بار اقدام به کش رو زنی می‌کردند، خبر داد و گفت که متهمان به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تفاهم نامه حمایت از زندانیان ایرانی در خارج از کشور بین وزارت امور خارجه و قوه قضائیه امضا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

4 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی که با تیراندازی باعث مجروح شدن مادر و دختری 40 و 10 ساله شده بودند دستگیر شدند. 4 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی که با تیراندازی باعث مجروح شدن مادر و دختری 40 و 10 ساله شده بودند دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ما عادت کرده‌ایم. تا سرمان درد گرفت، برویم سر بسته‌ی داروها، یک مسکن یا هر داروی دیگری را برای خودمان، تجویز کنیم تا حالمان خوب شود. ژلوفن نخورید! ما عادت کرده‌ایم. تا سرمان درد گرفت، برویم سر بسته‌ی داروها، یک مسکن یا هر داروی دیگری را برای خودمان، تجویز کنیم تا حالمان خوب شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه آمریکایی نوشت از آغاز جنگ غزه، رئیس‌جمهور آمریکا بارها روابط میان واشنگتن - تل‌آویو را «تزلزل‌ناپذیر» خوانده اما روابط 50 ساله میان آن‌ها هر روز بدتر می‌شود و به دلیل اهداف متفاوت آن‌ها در جنگ در «بحران جدی» به سر می‌برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت تخلفات کلاهبرداران آزمون‌های ملی توسط هیات بدوی آموزش و پرورش رسیدگی می‌شود. رئیس مرکز ارزشیابی و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت تخلفات کلاهبرداران آزمون‌های ملی توسط هیات بدوی آموزش و پرورش رسیدگی می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، تخلفات کلاهبرداران آزمون‌های نهایی و ملی توسط هیات بدوی آموزش و پرورش رسیدگی می‌شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شورای نگهبان از موافقت با حکم کاهش مدت سربازی خبر داد. سخنگوی شورای نگهبان از موافقت با حکم کاهش مدت سربازی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن واردکنندگان تلفن همراه در اظهاراتی گفته است که ممکن است در آینده ممنوعیت رجیستر آیفون‌های آمریکایی برداشته شود این در حالی است که مقامات دولتی با این موضوع مخالفت کرده و باید با فروشندگان کالای ممنوعه برخورد کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر و مادر کودک یکساله به دلیل مسمومیت در خودرو شان در کنار بیمارستان جان سپردند پدر و مادر کودک یکساله به دلیل مسمومیت در خودرو شان در کنار بیمارستان جان سپردند به گزارش عرشه آنلاین، محمد شهریاری، رئیس دادسرای جنایی تهران چند روز پیش خبر داد که زن و شوهر جوانی که آمده بودند تا کودک یک ساله خود را در بیمارستانی در تهران بستری کنند. آن‌ها به دلیل نداشتن محلی برای اقامت، در خودرو خوابیده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس هیات امنا ستاد دیه کشور از حضور 12 هزار و 565 محکوم جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از افزایش20 تا 40 درصدی نرخ بلیت ناوگان دریایی به صورت غیر رسمی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز (26 اسفند) نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار باران و وزش باد، با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، روز چهارشنبه (اول فروردین 1403) با ورود و فعالیت سامانه بارشی به استان به‌تدریج افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش باران و برف و رخداد مه و در مناطق مستعد...

خبرگزاری تسنیم

درحالی از سوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه ادعا شده واردات مستقل ایفون 13 از طریق کوروش کمپانی صورت نگرفته است که تمام واردکنندگان تا انتهای زنجیره مسئولیت نظارتی بر وضعیت عرضه این کالاها را دارد.