دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه گسترش

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات پپه نیز در 24 ساعت گذشته، به ترتیب 14 و 47 درصد رشد داشته است. به این ترتیب، پپه با ارزش بازار 4.2 میلیارد دلاری خود، اکنون در جایگاه 35 بازار قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ظریف نوشت: ظاهرا یک میهمان در سمینار کارشناسی ارشد به حرمت کلاس و فضای امن بین استاد و دانشجو خیانت کرده و گفت‌وگوهای کلاسی را در‌اختیار دیگران قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس قادری خواننده ممنوع الکار دردیدار با رئیس جمهور خطاب به وی گفت: چهل‌وپنج سال آرزوی چنین لحظه‌ای را داشتم. عباس قادری خواننده ممنوع الکار دردیدار با رئیس جمهور خطاب به وی گفت: چهل‌وپنج سال آرزوی چنین لحظه‌ای را داشتم. به گزارش عرشه آنلاین، این گفتگو در حاشیه دیدار جمعی از اهالی فرهنگ و هنر با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، عصر جمعه 25 اسفند ماه 1402 در سالن اجلاس سران صورت گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی اطلاعات پلت‌فرم تحلیل داده‌های تجاری در آخرین ماه سال 2023 نشان می‌دهد که فیس‌بوک با سه میلیارد و یوتیوب با بیش از دو میلیارد و 600 میلیون نفر کاربر در صدر جدول محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا قرار دارند. بررسی اطلاعات پلت‌فرم تحلیل داده‌های تجاری در آخرین ماه سال 2023 نشان می‌دهد که فیس‌بوک با سه میلیارد و یوتیوب با بیش از دو میلیارد و 600 میلیون نفر کاربر در صدر جدول محبوب‌ترین...

وب‌گاه گسترش

در این گزارش به بررسی قیمت و مشخصات انواع گوشی های سامسونگ در بازار پرداختیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز 536 میلیارد و 247 میلیون ریال به حساب اعضای صندوق که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد و اعلام کرد: سود سال مالی 1402 نیز طبق روال و پس از برگزاری مجمع عمومی به حساب این بازنشستگان واریز خواهد شد. صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز 536 میلیارد و 247 میلیون ریال به حساب اعضای صندوق که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد و اعلام کرد: سود سال مالی...

وب‌گاه گسترش

نهاد ضد انحصارطلبی هند، در اختلاف مداوم گوگل با شرکت‌های استارتاپ هندی درباره سیستم پرداخت درون برنامه‌ای، دستور تحقیقات از سیستم این شرکت آمریکایی را صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان، عبدالله ویسی به عنوان سرمربی این تیم در ادامه لیگ برتر انتخاب شد. با تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان، عبدالله ویسی به عنوان سرمربی این تیم در ادامه لیگ برتر انتخاب شد. به گزارش عرشه آنلاین، عبدالله ویسی سرمربی باتجربه و خوزستانی که پیش از این هم هدایت فولاد خوزستان را بر عهده داشت، بار دیگر روی نیمکت قرمزپوشان خواهد نشست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک سازمان حقوقی فاش کرد که یکی از بزرگترین فرماندهان گروه تروریستی داعش در منطقه سیناء مصر، پس از آنکه در سال 2021 با حکم عفو عمومی دولت عبد الفتاح السیسی آزاد شد، در حال حاضر همراه با خانواده‌اش آزادانه در این کشور زندگی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرآن خواندن بازیگر سریال زخم کاری را ببینید. به گزارش عرشه آنلاین، مرتضی امینی‌تبار، بازیگر سریال «زخم کاری» که در برنامه شب عیدی (ویژه برنامه تحویل سال 1403) حضور یافته بود به عنوان حافظ قرآن آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکثر مناطق غرب و مرکز آفریقا در پی آسیب دیدگی کابل‌های زیردریایی، با قطعی سرویس اینترنت روبرو شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه از بهبود موقعیت نظامیان این کشور در محور دونتسک جنوبی و آودیوکا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی از بیمارستان مرخص شد. حسن روشن از بیمارستان مرخص شد بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی از بیمارستان مرخص شد. حسن روشن از بیمارستان مرخص شد به گزارش عرشه آنلاین، حسن روشن، اسطوره باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران، در روزهای گذشته دچار عارضه عفونی شده بود و به همین دلیل تحت مداوا قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ اسرائیل چهار گزینه برای آینده غزه مطرح و همه آن‌ها را «بد» توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چکیده: استفاده از گیفت کارت‌ها برای پرداخت‌های آنلاین به قدری جذاب شده که حتی بزرگترین شرکت‌ها از این روش برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل در شرکت‌های بین المللی بزرگی مثل آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت، سونی و سایر شرکت‌ها شاهد حضور ردیم کد گیفت کارت gift card به عنوان یک شیوه پرداخت آنلاین هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان کارگری قرار است تا دقایقی دیگر وارد جلسه‌ی شورایعالی کار برای مذاکره بر سرِ تعیین دستمزد کارگران در سال 1403 شوند. نمایندگان کارگری قرار است تا دقایقی دیگر وارد جلسه‌ی شورایعالی کار برای مذاکره بر سرِ تعیین دستمزد کارگران در سال 1403 شوند. به گزارش عرشه آنلاین، جلسه‌ی هماهنگی بین نمایندگان کارگری برای ورود به جلسه‌ی شورایعالی کار، ظهر امروز، 26 اسفندماه، با حضور علی خدایی...