پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه عرشه آنلاین

یاسمین مقبلی طی ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است از لحظه اعلام خبر انتخاب شدنش برای اعزام به فضا صحبت می‌کند. یاسمین مقبلی طی ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است از لحظه اعلام خبر انتخاب شدنش برای اعزام به فضا صحبت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع عراقی امروز (دوشنبه) از آغاز طرح نصب سیم خاردار در مرز بین این کشور با ایران خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس خواستار افشای مکالمات داوران شد. باشگاه پرسپولیس خواستار افشای مکالمات داوران شد. به گزارش عرشه آنلاین، باشگاه پرسپولیس که بعد از شهرآورد دور رفت نیز خواستار افشای مکالمه داوران دربی شده بود، بار دیگر این درخواست را این بار قبل از دربی مطرح کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی فراجا از کشف بیش از 10 تن انواع مواد محترقه خطرناک در کشور خبر داد و گفت که شمار مواردی فوتی ناشی از حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری از ابتدای اسفند تا کنون 67 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری حکیمانه مبتنی بر علم نافع عقلانی در هوش مصنوعی را ضروری دانست و گفت: در بحث هوش مصنوعی خیلی عقب هستیم و باید به سرعت رشد کنیم، خودمان مولد شویم که اگر اینگونه نشود دچار شکلی از استعمار می‌شویم.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال کامرون 62 بازیکن را به دلیل پنهان کردن سن واقعی خود محروم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد که به یمن و برکت ماه رمضان بتوانیم در جهت مبارزه با ظلم و تاراج سلطه‌گران به ویژه اسرائیل گام‌های مؤثری برداریم و شاهد عزت و سربلندی مسلمانان بالاخص ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین، در همه عرصه‌ها باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال قهوه امروز سه شنبه 22 اسفند ماه را در عرشه آنلاین بخوانید. همیشه انسان در تلاش بودند تا بتوانند آینده را ببینند و خبر از آن داشته باشند. فال قهوه نمودی از دیدن آینده است. از زمان قدیم فال قهوه را در زمره آینده نگری می دانستند. فال قهوه از پر طرفدارترین فال ها در دوران های مختلف بوده است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است. برای دانستن فال...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت که 3 نفر در حادثه انفجار و تخریب منزل مسکونی 2 طبقه در اصفهان دچار سوختگی شدید شدند که دو نفر شامل زن حدود 40 ساله و نوجوان 15 سال فوت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به نجات جان دانش‌آموزان دختر گرفتار در چرخ و فلک، از مهر و موم شهربازی این شهر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور روسیه یک توافقنامه دریایی مشترک با انگلیس را فسخ کرد.

وب‌گاه گسترش

طبق گزارش النور ترت (Eleanor Terret)، روزنامه‌نگار فاکس بیزینس، جلسات اخیر بررسی صندوق‌های ETF اسپات اتریوم عمدتاً یک طرفه بوده و صادرکنندگان و متولیان، نمایندگان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را برای تسریع روند تحت فشار قرار داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با آغاز بلیت‌فروشی دربی 103، بازار سیاه بلیت‌فروشی این مسابقه نیز آغاز شده است. با آغاز بلیت‌فروشی دربی 103، بازار سیاه بلیت‌فروشی این مسابقه نیز آغاز شده است. بلیت‌فروشی دربی 103 از ظهر امروز (دوشنبه) آغاز شد. این مسابقه قرار است از ساعت 20 روز چهارشنبه بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود و هواداران مطابق معمول استقبال زیادی از بلیت‌فروشی این بازی داشته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

12 موسسه حقوقی اسرائیل اذعان کردند که این رژیم حکم دادگاه کیفری بین‌المللی را اجرا نکرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده کارگران از عدم توافق بر سر رقم سبد معیشت خبر داد. نماینده کارگران از عدم توافق بر سر رقم سبد معیشت خبر داد. امروز (21 اسفند) از ساعت 13 نشست کمیته مزد با دستور کار محاسبه نرخ سبد معیشت خانوارهای کارگری برگزار شد؛ با این حال، محسن باقری، نماینده کارگران در این جلسه، از عدم حصول توافق خبر داد.