پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از شهادت یکی از رزمندگان خود در جنگ با اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه گسترش

اکسی اینفینیتی از اکتبر 2023، تحت تأثیر یک الگوی کف گرد، رشد ثابت و تدریجی را به نمایش گذاشته است. در عرض پنج ماه، ارزش این توکن از 4 دلار به 12.87 دلار افزایش یافت و رشد 220 درصدی را ثبت کرد. ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز اکنون حدود 1.78 میلیارد دلار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درختی خشک که توسط هنرمندان شیرازی جان دوباره گرفت را ببینید. درختی خشک که توسط هنرمندان شیرازی جان دوباره گرفت را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: مسئولیتی درباره اطلاعیه پیامکی برای اهدای سیم‌کارت و کارت بانکی به اتباع ندارد. سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: مسئولیتی درباره اطلاعیه پیامکی برای اهدای سیم‌کارت و کارت بانکی به اتباع ندارد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این سازمان مسئولیتی درباره اطلاعیه پیامکی برای اهدای سیم‌کارت و کارت بانکی به اتباع ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی جایگاه‌های سوخت گفت که فروش اجباری مکمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت جرم است و مردم در صورت مشاهده به پلیس شکایت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از بازنشستگان به واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی اعتراض کردند تعدادی از بازنشستگان به واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی اعتراض کردند به گزارش عرشه آنلاین، تعدادی از بازنشستگان در اعتراض به واگذاری باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی مقابل اداره این نهاد در ساری تجمع کردند و شعار دادند. آنها در شعارهای خود گفتند: تأمین اجتماعی، تیم فوتبال نمی‌خواهد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت حمید بهبهانی، وزیر اسبق راه و ترابری دولت‌های نهم و دهم را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مجلس در واکنش به بخشنامه اخیر وزارت کار درباره اخراج کارگران، گفت: این موضوع را پیگیری می‌کنم. رییس مجلس در واکنش به بخشنامه اخیر وزارت کار درباره اخراج کارگران، گفت: این موضوع را پیگیری می‌کنم. به گزارش عرشه آنلاین، محمدحسین فرهنگی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: این روزها مشکلاتی متوجه کارگران کشور است، از جمله اینکه اخیراً وزارت کار با صدور بخشنامه‌ای اجازه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری دو دانش آموز در مدرسه راهنمایی یاسوج به قتل یکی از آنها ختم شد. فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد جزئیات قتل یک دانش آموز در یاسوج را تشریح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ بهمن گرجیان افزود: دو دانش آموز 14ساله و 16 ساله به دلیل درگیری لفظی در مدرسه راهنمایی واقع در منطقه ترمینال یاسوج درگیر می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران، از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و درگیری مسلحانه در منطقه خلیج تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این سازمان مسئولیتی درباره اطلاعیه پیامکی برای اهدای سیم‌کارت و کارت بانکی به اتباع ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل سازمان هواشناسی استان تهران گفت: از ابتدای اردیبهشت سال آتی با روند کاهش بارش در کشور مواجه خواهیم شد. مدیرکل سازمان هواشناسی استان تهران گفت: از ابتدای اردیبهشت سال آتی با روند کاهش بارش در کشور مواجه خواهیم شد. مازیار غلامی مدیرکل سازمان هواشناسی استان تهران ضمن اعلام اینکه علی‌رغم روزهای آلوده تهران در آذرماه، اواسط دی‌ماه و اوایل بهمن‌ماه نسبت به سال گذشته شرایط بهتری داشتیم،...

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر در هوش مصنوعی رشد نکنیم دچار نوعی استعمار می‌شویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الکساندر کیشناک، مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه روسیه که در راس هیاتی به تهران سفر کرده است، امروز - دوشنبه - با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلتفرم دیوار اعلام کرد با اجرای «قیمت‌گذاری پویا» هیچ تغییری در استفاده رایگان کاربران شخصی از دیوار رخ نخواهد داد. هر کاربر شخصی سالانه امکان انتشار حداقل 70 آگهی رایگان را در دسته‌بندی‌های مختلف دیوار دارد دیوار با هدف افزایش کیفیت خدمات خود و منصفانه‌تر کردن هزینه آگهی‌ها برای کاربران، از اول فروردین‌ماه سال 1403 و هم‌راستا با نرخ تورم، از شیوه «قیمت‌گذاری پویا» استفاده خواهد کرد. دیوار...