جمعه 14 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردونه شانس قابلیت جدیدی است که به «بیت کلاب» اضافه شده است و شانس بردن جوایز جذابی را به شما می‌دهد. در اینجا، سری به این گردونه و جوایز آن می‌زنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غبارروبی مضجع منور امام رضا با حضور فرزند ارشد رهبر انقلاب انجام شد. غبارروبی مضجع منور امام رضا با حضور فرزند ارشد رهبر انقلاب انجام شد. به گزارش عرشه آنلاین، مضجع منور امام رضا (ع) در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو در آیینی، با حضور حجج الاسلام سید مصطفی خامنه‌ای، علم الهدی و مروی با گلاب ناب شست‌وشو شد. غبارروبی از آیین‌های دیرین حرم مطهر رضوی است که معمولا چند بار در سال با حضور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق اسفند بازنشستگان کارگری در حال واریز شدن است. امروز (دوشنبه) واریز حقوق اسفند بازنشستگان کارگری، آغاز شد. به گزارش عرشه آنلاین، پرداخت مستمری اسفندِ بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفبا آغاز شده است؛ تاکنون بازنشستگانی که نام خانوادگی‌شان با «الف» آغاز شده، مستمری خود را دریافت کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای روز سه شنبه (22 اسفند) آسمان صاف، همراه با وزش باد و در ارتفاعات فیروزکوه گاهی با رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فارس عکسی تکان دهنده از نماز میت کودک فلسطینی در جنگ غزه منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، خبرگزاری فارس عکسی تکان دهنده از نماز میت کودک فلسطینی در جنگ غزه منتشر کرد. کودکی در جنگ به دنیا آمده و در جنگ نمازش خوانده شده..

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس قوه قضاییه: باید روشن شود که افشای سؤالات در چه سطح و چه حدی بوده و چه کسانی تقصیر داشته‌اند؛ در این زمینه نباید حقی از کسی ضایع شود. رییس قوه قضاییه: باید روشن شود که افشای سؤالات در چه سطح و چه حدی بوده و چه کسانی تقصیر داشته‌اند؛ در این زمینه نباید حقی از کسی ضایع شود. مسئولیت این آزمون با سنجش بوده اما در عین حال حفاظت اطلاعات و دادستانی تهران به‌طور جدی پیگیری کنند و مقصر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کسانی که سود سهام عدالت نگرفته اند چکار کنند؟ در ادامه توضیحات بیشتر را بخوانید. سود سهامدارانی که مشکل شبای معتبر بانکی خود را برطرف کنند، در مراحل بعدی به حساب آنها واریز خواهد شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. سود سهامدارانی که مشکل شبای معتبر بانکی خود را برطرف کنند، در مراحل بعدی به حساب آنها واریز خواهد شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین رضازاده با بهبود وضعیتش از بیمارستان مرخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین رضازاده با بهبود وضعیتش از بیمارستان مرخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت طلا و سکه در بازار امروز حرکتی معکوس نسبت به هم داشتند قیمت طلا و سکه در بازار امروز حرکتی معکوس نسبت به هم داشتند به گزارش عرشه آنلاین، نرخ طلا و سکه با وضعیتی متفاوت در بازار امروز نمایان شد؛ به طوریکه نرخ سکه امامی با کاهش 80 هزار تومان به کانال 36 میلیون و 351 هزار تومان رسید، در حالی که نرخ طلا 18عیار با افزایش قیمت همراه شد. نرخ دلار در بازار آزاد در کانال 59 هزار تومان ماند.

وب‌گاه ورزش سه

آکادمی باشگاه پرسپولیس برای شناختن استعدادهای جدید گام تازه‌ای برداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحله اول بازشماری آرای انتخاباتی نیشابور به دلیل تشابه اسمی پایان یافت. مرحله اول بازشماری آرای انتخاباتی نیشابور به دلیل تشابه اسمی پایان یافت. به گزارش عرشه آنلاین، مرحله اول بازشماری آرای انتخاباتی نیشابور درخصوص اعتراض آقای سیدعلی حسینی به نحوه شمارش آرای هم نام بدون کد، توسط ستاد انتخابات استانداری و هیئت نظارت بر انتخابات خراسان رضوی انجام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به فعالیت جایزه کتاب سال جوانان در حوزه نوقلمان بیان کرد: بعد از توقف فعالیت جایزه «گام اول» جای جایزه‌ای که به نوقلمان بپردازد خالی بود، با راه‌اندازی جایزه کتاب سال جوانان این خلا تا حدودی پر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه گفت: معتقدیم می‌توان در صورت اراده طرف مقابل مذاکرات انجام شده را جمع بندی کرد تا همه طرف‌ها به تعهدات خود در چارچوب برجام بازگردند. سخنگوی وزارت خارجه گفت: معتقدیم می‌توان در صورت اراده طرف مقابل مذاکرات انجام شده را جمع بندی کرد تا همه طرف‌ها به تعهدات خود در چارچوب برجام بازگردند. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه آمریکا به عنوان ناقض برجام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سایه یورش‌های گسترده رژیم اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس و بازداشت فلسطینی‌ها در این مناطق و اراضی اشغالی 1948 همزمان با جنگ غزه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور آماده کردن صدها مکان جدید در زندان‌های این رژیم برای تعداد بیشتری از بازداشت شدگان و اسرای فلسطینی را داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان دقیق لحظه تحویل سال 1403 مشخص شد به گزارش عرشه آنلاین، زمان تحویل سال 1403، ساعت 6 و 36 دقیقه و 26 ثانیه روز چهارشنبه 1 فروردین 1402 شمسی است. سال تحویل یکی از مهمترین جشن‌های مردم ایران است که هر ساله در انتهای سال زمانی برگزار می‌شود.