پنج‌شنبه 5 مهر 1403

علیپور: راه‌های حمله استقلال را بستیم و به هدف‌مان رسیدیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
علیپور: راه‌های حمله استقلال را بستیم و به هدف‌مان رسیدیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت طبق آنالیز کادر فنی، سرخپوشان راه‌های حمله استقلال را بسته بودند و عملکرد خوبی در دفاع و حمله داشتند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی علیپور بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104، اظهار داشت: بازی خوبی بود. همانطور که دیدید در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم که روی مهارهای دروازه‌بان حریف گل نشدند. در ادامه توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم و به آنچه که می‌خواهیم، برسیم.

امیری: بازیکنان تعویضی پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند

«پرسپولیس در روزی برنده شد که اصلاً عقب ننشست.»، وی در واکنش به طرح این موضوع تصریح کرد: سیستم ما همیشه هجومی است. ما در طول هفته طبق خواسته کادر فنی تمرین کردیم و می‌دانستیم در این بازی چه می‌خواهیم. خدا را شکر به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولس خاطر نشان کرد: طی آنالیزی که کادر فنی تیم ما داشت، راه‌هایی که تیم فوتبال استقلال می‌توانست برای حمله به سمت دروازه‌مان داشته باشد به خوبی بستیم و عملکرد خوبی در دفاع و همچنین حمله داشتیم. در آخر نتیجه آن چیزی شد که می‌خواستیم.

علیپور راجع به برخورد گرمی که با سرمربی تیم فوتبال استقلال داشت، گفت: آقای نکونام در دوران بازی‌اش، بازیکن تیم ملی ایران بوده و افتخارات زیادی داشته است. او همچنین در سطح اول فوتبال اسپانیا به میدان رفته است. همانطور که بچه‌های دیگر قبل از بازی به سمت ایشان رفتند و عرض ارادت کردند، ما هم به سمت سرمربی استقلال رفتیم.

وی در واکنش به یادآوری این موضوع که عملکردش نسبت به هفته‌های ابتدای بهتر شده است، اظهار داشت: ممنونم از محبت شما. تیم در فصل نقل‌وانتقالات تغییرات زیادی داشته است. این موضوع مستلزم آن بود که ما کمی هماهنگ‌تر شویم. در اول فصل ما در برهه بدنسازی بودیم و نیاز به گذشت زمان بود تا در کنار دیگر بچه‌ها به هماهنگی برسیم. در حال حاضر به بخشی از میزان هماهنگی که می‌خواهیم رسیده‌ایم، ولی جا دارد این مسئله خیلی بهتر شود و صد درصد نیز اینطور خواهد شد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس راجع به کیفیت زمین چمن ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، یادآور شد: کیفیت چمن قطعاً خوب بود، اما بعضی از بخش‌های زمین مخصوصاً کناره‌ها خیلی نرم است و فرو می‌رود. این موضوع وقتی آنجا با توپ کار می‌کنید یا استارت می‌زنید خودش را نشان می‌دهد. امروز زمین پستی و بلندی نداشت و کیفیتش خوب بود.