شنبه 5 آبان 1403

علی خضریان: سابقه آقای صالح امیری در فتنه 88 باید مد نظر قرار گیرد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
علی خضریان: سابقه آقای صالح امیری در فتنه 88 باید مد نظر قرار گیرد + فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان، نماینده مردم تهران، در مخالفت با صلاحیت دکتر صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، انتقادات جدی از صلاحیت و تخصص وی مطرح کرد. خضریان اظهار داشت: "صالحی امیری حتی یک ساعت هم در وزارت گردشگری سابقه کار ندارد. زمانی که ایشان در کمیسیون‌ها حاضر می‌شد و از او سوال می‌پرسیدیم، پاسخ‌ها را به معاونین فعلی ارجاع...

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان، نماینده مردم تهران، در مخالفت با صلاحیت دکتر صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، انتقادات جدی از صلاحیت و تخصص وی مطرح کرد. خضریان اظهار داشت: "صالحی امیری حتی یک ساعت هم در وزارت گردشگری سابقه کار ندارد. زمانی که ایشان در کمیسیون‌ها حاضر می‌شد و از او سوال می‌پرسیدیم، پاسخ‌ها را به معاونین فعلی ارجاع می‌داد. این نشان می‌دهد که برنامه تحولی خاصی نیز در کار نیست. "

وی افزود: "آیا در بدنه کارشناسی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردی وجود نداشت که به عنوان وزیر معرفی شود؟ جالب است که صالحی امیری در گروه‌های انتخاباتی به عنوان نفر اول معرفی شدند، در حالی که در همه حوزه‌ها نیز صاحب سبک و نظر هستند. "