جمعه 28 اردیبهشت 1403

علی رغم کمبود امکانات، به مدال رسیدم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
علی رغم کمبود امکانات، به مدال رسیدم

گنج‌خانلو گفت: من با وجود کمبود تجهیزات توانستم با کسب 2 مدال مزد زحمات خود را در قهرمانی آسیا بگیرم.

محمد گنج‌خانلو ملی پوش دوچرخه سواری درباره عملکردش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مزد زحمات خود را با کسب 2 مدال برنز در این رقابت‌ها گرفتم. من در رشته ورزشی موفق به کسب مدال شدم که قبل از آن کسی نتوانسته بود به این نتیجه دست یابد. با توجه به اینکه این مسابقات گزینشی المپیک بود به همین علت سطح رقابت‌ها از لحاظ کیفی بالا بود و همه رکابزنان با بهترین شرایط در آنجا حضور داشتند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا در هند به پایان رسید و ایران سه مدال برنز را از آن خود کرد. محمدگنج خانلو در ماده‌های اسکرچ و اومنیوم و لیلا حیدری در ماده 500 متر تایم تریل جوانان صاحب این مدال ها شدند.

دوچرخه سواری از لحاظ تجهیزات ضعیف است 

گنج خانلو گفت: رشته ورزشی دوچرخه سواری کشورمان از لحاظ بحث تجهیزات به روز دنیا واقعا ضعیف است و این مسئله هم برای کسی پوشیده نیست و همه آن را می‌دانند. خوشحالم که با همین تجهیزات کم توانستم خودم را به شرایط مسابقه‌ای برسانم و نتیجه خوبی بگیرم. این رشته ورزشی از لحاظ تجهیزات نیاز به حمایت بیشتر مسئولان دارد.

هدفم حضور در سکوی قهرمانی مسابقات کشورهای اسلامی است 

گنج‌خانلو درباره برنامه اش برای مسابقات کشور‌های اسلامی گفت: هدفم کسب بهترین نتیجه و رفتن روی سکوی قهرمانی در این مسابقات است. البته به نظرم حضور در مسابقات ترکیه به آمادگی بیشتر ما کمک می‌کند تا با شرایط بهتری در قونیه رکاب بزنیم. ما به تازگی در مرحله افتخارآفرینی قرار گرفتیم و هنوز مسیر زیادی پیش رو داریم تا به اهداف مدنظر دست یابیم.

مسابقات کشور‌های اسلامی طی روز‌های 8 تا 10 آگوست برابر با 17 تا 27 مرداد، در شهر قونیه ترکیه و در 27 رشته ورزشی برگزار می‌شود که دو چرخه سواری هم در این مسابقات حضور می‌یابد.

بیشتر بخوانید

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها