پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

عملیات مرصاد درس فراموش نشدنی به دشمنان انقلاب داد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
عملیات مرصاد درس فراموش نشدنی به دشمنان انقلاب داد

معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات مرصاد درس فراموش نشدنی به دشمنان انقلاب داد و شهید حاج‌میرزا سلگی در این عملیات خوش درخشید.

به گزارش ایسنا، سردار سالار آبنوش شامگاه سه‌شنبه 5 مرداد، در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد که در محل گلزار شهدای نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: اولین مقاومت در مقابل منافقین درعملیات مرصاد بود و برنامه جهانی دشمن برای نابودی انقلاب در مرصاد شکست خورد و درسی فراموش نشدنی به دشمنان داده شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات کل نیروهای منافقین در داخل و خارج سازماندهی شده بودند و برای نابودی انقلاب اسلامی برنامه داشتند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه عملیات مرصاد یک عملیات جهانی بود، افزود: اولین سد و مقاومت در مقابل دشمنان درعملیات مرصاد توسط رزمندگان همدان و شهید سلگی ایجاد شد و برنامه جهانی دشمنان برای نابودی انقلاب در این عملیات شکست خورد.

آبنوش تأکید کرد: شهید سلگی رئیس ستاد لشکر در این عملیات بود و رزمندگان همدانی در منطقه چهارزبر جانانه در مقابل منافقین ایستادند.

وی با اشاره به اینکه نقش همدان در این عملیات بی‌نظیر بود و حاج میرزا سلگی واقعا در این عملیات خوش درخشید، گفت: نهاوند درعملیات مرصاد خوش درخشید و نیروهای نهاوندی جانانه و شجاعانه جنگیدند.

معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برنامه جهانی دشمنان برای نابودی انقلاب در عملیات مرصاد شکست خورد، اظهار کرد: در این عملیات همه نیروهای ضدانقلاب برای براندازی انقلاب با هم هماهنگ بودند و آمریکایی‌ها در پشت پرده بودند و همه دشمنان کاملا نقشه داشتند.

وی افزود: حاج میرزا قهرمان مرصاد است و در این عملیات خدا می داند که اگر حاج میرزا نبود و اولین سد را در مقابل منافقین ایجاد نمی کرد چه اتفاقی برای کشور می افتاد.

آبنوش خاطرنشان کرد: در مرصاد از دو پای قطع شده حاج‌میرزا خون می‌آمد و در عملیات مرصاد به همه درس مقاومت داد و وقتی بچه‌ها ایشان را می‌دیدند که با دو پای قطع شده دارد تلاش می‌کند، نیرو می‌گرفتند.

انتهای پیام