جمعه 30 شهریور 1403

عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی

عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق از دقایقی پیش آغاز شد.

باراک راوید، خبرنگار اکسیوس در صفحه مجازی خود مدعی شد که چهار مقام آمریکایی و اسرائیلی به او گفته‌اند که ایران با ده‌ها پهپاد به اسرائیل حمله کرده است.

برخی منابع صهیونیستی نیز در اظهاراتی مشابه مدعی شده‌اند که ده‌ها فروند پهپاد از سوی ایران به سمت فلسطین اشغالی پرتاب شده است.

این اظهارات در حالی مطرح شده که برخی کاربران فضای مجازی گزارش داده‌اند که صدای پرواز ده‌ها پهپاد انتحاری را در آسمان منطقه شنیده میشود.

گفتنی است از چندی پیش گمانه‌های زیادی در رابطه با عملیات انتقام‌جویانه ایران به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمامن در دمشق مطرح شده اما آنچه که باراک راوید عنوان کرده تا این لحظه تایید نشده است.

روز دوشنبه سیزدهم فروردین 1403، جنگنده‌های اف -35 نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با ورود به آسمان جولان اشغالی به وسیله شش موشک هدایت‌شونده ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را هدف قرار دادند که در این حمله جمعی از فرماندهان ارشد سپاه قدس و مستشاران نظامی ایران از جمله سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج‌رحیمی و پنج تن از همراهانشان به شهادت رسیدند.

جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام می‌شود...

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی