پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

عنابستانی: اعتراض روی چشم نظام جای دارد

وب‌گاه تابناک مشاهده در مرجع
عنابستانی: اعتراض روی چشم نظام جای دارد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هر چه سریعتر لایحه ساماندهی تجمعات و اعتراضات را به مجلس ارائه کند تا نشان دهد اعتراض بر روی چشم نظام جای داشته و این اغتشاش است که مورد قبول نیست.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی اصغر عنابستانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس بیان کرد: ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از همه نیروهای انتظامی انتظار می‌رود با مردم و جوانان و بچه‌های خودمان که گاهی بر اثر ناآگاهی و احساسات اقدامی را انجام می‌دهند مهربان باشند. باید با فرد تحریک کننده و جهت دهنده به آشوب به شدت برخورد کرد اما با فرزندان عزیز کشور به شدت مهربان بود.

این عضو کمیسیون اجتماعی در ادامه اظهار کرد: از دولت انتظار می‌رود لایحه ساماندهی تجمعات را در جهت تحقق اصل 27 قانون اساسی با سرعت و به قید دو فوریت به مجلس ارائه کند تا معلوم شود که نظام صدای اعتراضات مردم را شنیده و اعتراض روی چشم نظام جای دارد. این اغتشاش است که مورد قبول نمی‌باشد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از رئیس جمهور انتظار می‌رود هر چه سریعتر برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک سرپرست تعیین کرده و در اسرع وقت وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.