جمعه 14 اردیبهشت 1403

عیدی قرارگاه خاتم و سپاه خوزستان به مردم / رفع تنش آبی در نیمی از خوزستان با آبرسانی طرح غدیر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
عیدی قرارگاه خاتم و سپاه خوزستان به مردم / رفع تنش آبی در نیمی از خوزستان با آبرسانی طرح غدیر

سردارعلی فدوی گفت: دغدغه کشور و مردم این استان پرآب، سال‌ها این بود که آب شرب سالم از سرچشمه‌های دز به خانه‌های مردم سرازیر شود که به همت سپاه پاسداران انقلاب و قرارگاه خاتم این خواسته مردم در قالب طرح غدیر انجام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردارعلی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار رهیاب پیرامون طرح بزرگ غدیر درخوزستان اظهار کرد: طرح غدیر توسط قرارگاه خاتم الانبیا حدود 525 کیلومتر لوله با قطر 2 متر از منطقه شوش به منظور رفع تنش آبی در برخی از روستاها کشیده شده که مناطقی چون سوسنگرد و حمیدیه و 70 درصد از آب اهواز، هویزه، شادگان، دارخوین، خرمشهر و آبادان را آبرسانی می کند.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در جهت رفع تنش آبی خوزستان افزود: خوشبختانه در این مدت اقدامات بسیار خوب و بزرگی توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان انجام شده است. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دست اندر کاران این طرح از مجموعه قرارگاه خاتم تا مسئولین سازمان برق و آب استان اذعان دارند که طبق زمان بندی های مشخص شده تا چند روز آینده بسیاری از قسمت هایی که مردم با مشکل اب روبرو هستند، تمام می شود، گفت: امیدوار هستیم همزمان با عید غدیر امسال این طرح که به برکت این عید بزرگ نام گرفته و قرار است آب با کیفیت دز را به شمال خوزستان تا جنوبی ترین شهر که ابادان می باشد به مردم برساند. سردار فدوی بیان کرد: دغدغه کشور و مردم این استان پرآب، سال ها این بود که آب شرب سالم از سرچشمه های دز به خانه های مردم سرازیر شود که به همت سپاه پاسداران انقلاب و قرارگاه خاتم این خواسته مردم در قالب طرح غدیر انجام خواهد شد. وی یکی از وظایف سپاه انقلاب اسلامی را عمل به تکالیفی دانست که به این نهاد واگذار شده است و ادامه داد: زمانی سپاه عرصه در جنگ سخت باید به تکالیفش عمل می کرد، امروز می بینیم عرصه اقدام، آبرسانی و محرومیت زدایی است که ما با همان نگاه جنگ تحمیلی به رفع مشکلات محرومیت زدایی و ابرسانی نگاه می کنیم. دریادار فدوی عنوان کرد: امروز سی و اندی از جنگ سخت می گذرد و دشمن جرات نکرده است به کشور ما نگاه چپ کند ولی در عرصه های دیگر همچنان جنگ ادامه دارد و سازندگی برای سپاه یک جنگ محسوب می شود که خداوند فرموده در عمل خیر برکت های فراوانی وجود دارد، ان شاءالله قرارگاه خاتم به موقع این پروژه را به اتمام می رساند و خیر و برکت را به مردم برساند. انتهای پیام /