شنبه 29 اردیبهشت 1403

عین الاسد

عین الاسد

وب‌گاه عصر ایران

مقام امنیتی عراق با اشاره به اینکه «احتمالاً این هواپیماها پس از حملات پهپادی و موشکی به پایگاه، مستشاران و سربازان را برای تقویت حفاظت پایگاه حمل می‌کنند»، خاطرنشان کرد: «پایگاه عین الاسد چند روز پس از فرود ده‌ها هواپیما در داخل ساختمان پایگاه شاهد تحرکات غیرعادی هواپیماهای ترابری بود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از آنکه پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه و عراق در معرض ده‌ها حمله مقاومت قرار گرفتند، پنتاگون از اعزام 900 سرباز به خاورمیانه از جمله اپراتورهای سیستم دفاع هوایی خبر داد. یک منبع امنیتی عراقی نیز روز پنج‌شنبه فاش کرد که یک هواپیمای ترابری آمریکایی در فرودگاه پایگاه هوایی عین الاسد در غرب الانبار به زمین نشست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از حمله راکتی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه آمریکایی «الشدادی» در شرق سوریه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله پهپادی جدید به پایگاه آمریکا در عین الاسد عراق انجام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به پایگاه نظامی آمریکا در عین‌الاسد با پهپاد حمله شده است که به اهداف مورد نظر اصابت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محل استقرار نیروهای اشغالگر آمریکایی در فرودگاه ابوحجر در حومه حسکه هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ابراهیم السکینی» از رهبران ائتلاف دولت قانون عراق گفت: مقاومت اسلامی عراق از مواضع خود در حمایت از ملت فلسطین دست برنخواهد داشت و حمله به پایگاه‌های آمریکایی را متوقف نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: حملات گسترده مقاومت علیه پایگاه‌های آمریکایی به شدت واشنگتن را به هراس انداخته و دولت آمریکا برای توقف این حملات، به بغداد متوسل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسینی گفت: یاسر عرفات متوجه شد صلح با صهیونیست‌ها عملیات فریب بود و اشغالگران هیچ‌گاه به دنبال امتیاز دادن به فلسطینی‌ها نبودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی ستاد مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی در غرب آسیا اعلام کرد که در حملات هفته گذشته مقاومت اسلامی عراق به پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه، 24 سرباز آمریکایی زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنتکام اذعان کرد که در حملات هفته گذشته به پایگاه های آمریکایی در عراق و سوریه، 24 سرباز آمریکایی زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع محلی اعلام کردند که ارتش آمریکا تقویت پایگاه‌های نظامی خود در شرق سوریه را به دلیل حملات پراکنده تقویت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از حمله حماس در 7 اکتبر، بسیاری از ناظران در ابتدا انتظار داشتند که این جنگ، یک درگیری محدود بین اسرائیل و حماس باقی بماند. اسرائیل، ایران و ایالات متحده هر کدام دلایلی برای اجتناب از یک جنگ گسترده دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: یک منبع امنیتی عراقی به المعلومه اعلام کرد که به دنبال تشدید حملات مقاومت عراق، نظامیان آمریکایی، تجهیزات نظامی گسترده به پایگاه عین الاسد ارسال کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع آمریکا پیش‌بینی کرد که به دلیل جنگ رژیم صهیونیستی در غزه، احتمال تشدید تنش بیشتر در کوتاه مدت علیه نظامیان این کشور در غرب آسیا وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع آمریکا پیش‌بینی کرد که به دلیل جنگ رژیم صهیونیستی در غزه، احتمال تشدید تنش بیشتر در کوتاه مدت علیه نظامیان این کشور در غرب آسیا وجود دارد.