یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

عین الاسد

عین الاسد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مسئول نظامی آمریکایی اعلام کرد که از 17 اکتبر 2023 بیش از 118 حمله به نیروهای این کشور در سوریه و عراق شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک مقام نظامی آمریکایی اعلام کرد: پایگاه‌ها و نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه از روز هفدهم اکتبر 2023 تاکنون، (زمان اعلام آغاز عملیات‌های مقاومت اسلامی عراق علیه آمریکایی‌ها) بیش از 118 بار مورد حمله قرار گرفته است. بنابر اعلام خبرنگار المیادین، مقاومت اسلامی عراق از روز هفدهم اکتبر عملیات‌های خودش را علیه پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیویورک تایمز به نقل از دو مقام آمریکایی گزارش داد که اسرائیل مسئولیت حمله هوایی به ضاحیه جنوبی بیروت را که منجر به ترور صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی حماس شد، بر عهده دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حملات گسترده چند روز اخیر مقاومت به مواضع آمریکا شدت پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت عراق که طی چند روز اخیر حملات خود به مواضع واشنگتن در منطقه را به شدت تشدید کرده است، از حمله به سه پایگاه دیگر آمریکا در سوریه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از وزیر دارایی اسرائیل، وزیر امنیت داخلی این رژیم نیز بازگشت شهرک‌نشین‌های یهود به غزه را خواستار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی از احتمال کاهش حمایت واشنگتن از جنگ تل‌آویو علیه غزه در صورت تداوم تنش بین دستگاه قضائی و کابینه اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل بار دیگر جنوب لبنان را هدف حمله موشکی قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت عراق دوشنبه شب نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الاسد در غرب عراق را هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت عراق نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الاسد در غرب عراق را هدف قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور سردار سلیمانی در وزارت امور خارجه تاکید کرد که پیگیر این هستیم که مقدمات رسیدگی به این پرونده در بعد بین‌المللی را براساس کنوانسیون 1973 فراهم کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی از دولت بایدن خواست پیش از بررسی درخواست پناهندگی مهاجران، آنها را اخراج کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه‌های مقاومت عراق با استفاده از پهپاد پایگاه عین الاسد را مورد حمله قرار دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که یک پایگاه وابسته به اشغالگران آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل را با هواپیما‌های بدون سرنشین هدف قرار داده است. گرو‌های مقاومت با صدور این بیانیه تاکید کردند که حمله‌ای که به پایگاه اشغالگران آمریکایی انجام شد، در نتیجه ادامه روند مقاومت و واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی ضد اهالی غزه صورت...