یک‌شنبه 15 مهر 1403

غفلت از تولید محتوا، واگذاری فضا به دشمنان است / لزوم توانمندسازی جوانان خلاق در حوزه تولید محتوای دیجیتال

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
غفلت از تولید محتوا، واگذاری فضا به دشمنان است / لزوم توانمندسازی جوانان خلاق در حوزه تولید محتوای دیجیتال

یک کارشناس سیاسی گفت: ما نباید نسبت به تولید محتوای فرهنگی و انقلابی در عرصه رسانه بی تفاوت باشیم، چراکه غفلت از تولید محتوا، سپردن فضا به دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشاد فردی کارشناس سیاسی و مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در گفتگو با سبلان ما، در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج استان اردبیل ضمن قدردانی از متولیان راه اندازی این رویداد گفت: چنین رویدادهایی نشانگر آن است که جوانان ما چقدر صاحب ذوق، اندیشه، توانمندی، خلاقیت و ابتکار هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت فضای مجازی، به تشریح ضرورت تولید محتواهای فاخر انقلابی پرداخت و خاطر نشان کرد: ما نباید نسبت به تولید محتوای فرهنگی و انقلابی در عرصه رسانه خصوصاً در فضای مجازی بی تفاوت باشیم، این فضا را در اختیار دشمن قرار دهیم و یا اجازه دهیم دشمنان و بدخواهان انقلاب این فضا را از بیرون مدیریت کنند.

فردی گفت: هیچ کشوری را پیدا نمی کنید که به میزان کشور ما تحت آماج حملات رسانه ای با انواع مختلف شبکه های تلویزیونی، سایت ها، پیج های گوناگون، خبرگزاری ها و... باشد که همگی به صورت شبانه روزی در حال ایجاد یاس برای جوانان جامعه اسلامی هستند.

وی افزود: تولید محتوای انقلابی در فضای مجازی یک فرصت برای افزایش بصیرت است؛ محتواهایی که دستاوردها و آورده های انقلاب را متناسب با شان انقلاب اسلامی نشان دهد. کارکرد و اهمیت هنر تولید محتوا در مواجهه با خدعه های دشمنان مکار که برای ضربه به انقلاب دندان تیز کرده اند به وضوح آشکار است و این هنر می تواند در زمینه روشنگری نقش موثری را ایفا کند.

این کارشناس سیاسی و فعال رسانه ای در پایان سخنان خود با تاکید بر آثار بهبود تولیدات تخصصی محتوایی گفت: هر چقدر به سمت کیفی سازی، تخصص محوری و بهبود تولیدات محتوایی حرکت کنیم آثار این تولیدات خواهد توانست به ایجاد یک پویش همگانی فکری که ریشه آن نهاد مقدس و مبارک بسیج است منجر شود. متولیان امر نیز می توانند با تقویت پلتفرم های داخلی و ایجاد رغبت و انگیزه در مخاطبان برای بازگشت مخاطبان به این پلتفرم ها در جهت نهادینه سازی این تولیدات یاری به سزایی داشته باشند.

انتهای پیام /