جمعه 14 اردیبهشت 1403

فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر (عج) پایتخت با عنوان «عمریست دخیلم به ضریحی که نداری» امروز - پنجشنبه (17 آذر) به مناسبت ایام فاطمیه به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج رونمایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این شماره از وبلاگ مشرق متنی را خواهید خواند که نه یک بیانیه پ.‌ک. ک، نه بخشی از گزارش‌های نیوزویک آمریکا و نه یک متن منافقانه همیشگی در رسانه‌های آلبانی‌نشین‌ها است!

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: از همان ابتدای ناآرامی‌های اخیر که با درگذشت مهسا امینی آغاز شد، تعدادی از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری نسبت به موضوع واکنش نشان دادند. آنها به درگذشت این دختر کرد که در جریان سفرش از سقز به تهران توسط نیروهای گشت موسوم به ارشاد دستگیر شد و جان خود را از دست داد، دست به واکنش زدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فیلم سینمایی «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی که محصول سال 1398 است، از سازمان سینمایی پروانه نمایش گرفت.

خبرگزاری تسنیم

هنر انقلاب اسلامی در ابتدای راهش مورد هجمه ضدانقلاب و دشمنان آن قرار می‌گیرد. راه آنان ظاهرسازی و نفوذ در جریان مدیریتی کشور بود که آن را برخی مانند مهدی کلهر فهمیدند و در مقابلش ایستادگی کردند هرچند که تنها ماندند و هنر انقلاب ضربه خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: منصور حقیقت‌پور معتقد است، وقتی ماجرای ممنوع الخروجی سلبریتی‌ها ادامه پیدا می‌کند ما در میان دوستان و هواداران و حامیان نظام دچار ریزش می‌شویم و روز به روز از تعداد این افراد کاسته می‌شود. ناصر ایمانی نیر معتقد است، ما در شرایط فعلی نیازمند ایجاد آرامش و عبور از بحران هستیم، اما این رویکردها قطعا فضا را ملتهب‌تر می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهراد بانکی_ دوبلور_ با انتشار پستی در اینستاگرام، اعلام کرد که پیکر جلال مقامی _دوبلور پیشکسوت_ یکشنبه هشتم آبان ساعت 9:30 صبح از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: سلبریتی‌ها در پارادایم سبک زندگی مدرن غربی به یکی از بازیگران مهم عرصه فرهنگ و اجتماع و حتی سیاست تبدیل شده‌اند و جایگاهی برای آنان تعریف شده‌است.

وب‌گاه عصر ایران

در مجموع جمع محدودی از آنچه تحت عنوان سلبریتی‌ها شهرت یافته‌اند، در این معرکه بر طبل فتنه و آشوب کوبیدند که با شانتاژ رسانه‌ای بیگانگان فریب خوردند و درمقابل صدها هنرمند و ورزشکار مسیر خود را از اختلاف‌افکنان و بلواآفرینان جدا کردند.

خبرگزاری تسنیم

مهدی کلهر اولین معاون رسمی سینمایی وزارت فرهنگ بعد از انقلاب است. او در شرح وضعیت کلی فرهنگ و هنر پیش و پس از وقوع انقلاب از"تلاش‌های صورت گرفته برای حفظ هنر و هنرمند می‌گوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چه با مجوز، چه بدون مجوز، طراحان این دیوارنگاره اگر حق شهروندان را در نظر بگیرند، حتی اگر از زنان سرزمین‌مان اجازه‌ای برای انتشار عکس‌های‌شان نمی‌گیرند، بهتر است قبل از همه این هزینه‌ها محتوا را بیشتر بسنجند. به این ترتیب شاید آن همه هزینه با دلخوری و هزاران واکنش منفی، یک شبه راهی سطل زباله نشود.

وب‌گاه عصر ایران

این تابلوی عظیم که گویا بزرگ‌ترین تابلوی تبلیغاتی ایران و حتی منطقه محسوب می‌شود، به دیوارنگاره میدان ولی‌عصر شهرت دارد و بهمن ماه ده سال پیش، یعنی سال 1391 ساخته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته یکی از اعضای شورای شهر پیشین در سال 91 این دیوارنگاره مصوبه و مجوزی از سوی شورای شهر یا شهرداری تهران نداشته است اما: «اینکه بعدها سازمان اوج برای این دیوارنگاره دنبال مجوز بوده یا خیر و اینکه مجوزی صادر شده، اطلاع دقیقی ندارم و بعید می‌دانم که بعدها چنین مجوزی صادر شده باشد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجید تفرشی گفت: وقتی با جامعه جهانی ارتباط برقرار نکنید، اف ای تی اف را قبول نکنید، وقتی بخواهید با سیاست کره شمالی کره جنوبی بسازید نتیجه اش می شود منزوی شدن.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع تایوان از پرواز 11 فروند جنگنده و چهار فروند ناو ارتش چین نزدیک این جزیره و آماده باش نیروهای خود خبر داد.