جمعه 14 اردیبهشت 1403

فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سریال گل پامچال داستان دختری به نام لیلا را روایت می‌کند او در جنوب ایران زندگی میکند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مرضیه برومند در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل خانه سینما گفت: خوشحالم که حضورم باعث شعف شد ولی قول می‌دهم بین عقلانیت و احساساتم تعادل ایجاد کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روزی است که فعالیت های اجرایی مرمت و بازسازی خانه موزه فروغ فرخزاد آغاز شده است. این خانه مهر سال گذشته به تملک شهرداری تهران درآمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن روزگاری ایران، زیباتر از زندگی، بین خودمون بمونه، جیب بر‌ها به بهشت نمی‌روند، برادران باد، دنیای خیالی موموکو، شیر، پلیس فروشگاه، خانه‌ای کنار ابرها، دور دنیا در هشتاد روز، دروغ‌های خطرناک، به من می‌گن ترینیتی، هدف، سرخ پوست، خانه، توربو، قدمگاه، پنج دوست و دره دایناسورها، زرافه، کلاس دهم، سه نخاله خوش شانس،...

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون برای جشن نیمه شعبان و تعطیلات آخر هفته 50 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) فیلم‌هایی مانند زیر درخت هلو و قدمگاه را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای سه روز آخر هفته، در کنار چند اثر جدید، فیلم‌هایی از سینمای ایران و جهان در جدول پخش قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

«آدم برفی»، «نسل جادویی»، «پریناز»، «آشغال‌های دوست‌داشتنی» و «عصبانی نیستم»؛ پنج فیلمی هستند که در سه دهه اخیر توقیف شده و در هنگامی که می‌خواستند اجازه اکران در سینما را نگرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: اهالی فرهنگ و هنر ضمن محکوم کردن این فاجعه انسانی، خواستار دستگیری و مجازات عاملان و آمران حمله به مدارس دخترانه کشور شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: حواشی مربوط به عضویت شماری از هنرمندان در اتاق بازرگانی در حالی دست به دست می‌شود که به گفته یکی از اعضا شماری از آنها حتی از عضویت خود مطلع نیستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجیدرضا حریری، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین مدعی شد: بیش از 70 هنرمند اعم از بازیگر و خواننده و «محمد معتمدی» از اتاق بازرگانی تهران کارت بازرگانی گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجیدرضا حریری، عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: برای فاطمه معتمد آریا، حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی و محمد معتمدی در اتاق بازرگانی تهران کارت بازرگانی صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نظر مخاطبان درباره برگزاری چهل و یکمین دوره از جشنواره به چهار دسته تقسیم می‌شد، کسانی که این دوره از جشنواره را بسیار خوب دانستند، کسانی که آن را بسیار ناکارآمد دانستند، آن‌هایی که جشنواره چهل و یکم را فرمایشی برشمردند و دشته آخر که جوانگرایی را یکی از نکات مثبت این دوره از جشنواره حساب کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیرا عکس سنگ قبر فروغ فرخ‌زاد در گورستان ظهیرالدوله به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شب گذشته چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر با تمام حواشی برگزار شد و با اهدا جوایز و سیمرغ‌ها به کار خود پایان داد. به‌نظر شما آیا این جشنواره به اهداف خود نزدیک شده است.