پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دوره‌های سوم تا هشتم جشنواره فیلم فجر با روندی تقریبا مشخص برگزار شد؛ در آن سال‌ها، اولویت مدیران سینمایی بها دادن به سینماگران جدید بود و نه سینماگران شناخته شده نسل‌های قبل.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویدئویی که یک جوان آمریکایی از وضعیت شب‌های سرد و بارانی سانفرانسیسکو در توئیتر خود منتشر کرده و نوشته است: این واقعا وحشتناکه!

وب‌گاه عصر ایران

در جریان وقایع اخیر در کشور محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه بارها بر برخورد جدی و سریع با لیدرها و اغتشاشگران تاکید کرد. همچنین برخوردهای قضایی با سلبریتی‌ها نیز بیش از پیش شدت گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: برخوردهای قضایی با بازداشتی‌های وقایع اخیر روندی سریع داشت. محسن شکاری نخستین نامی بود که اعدام او خبرساز شد... دادگاه‌های دیگری نیز در سراسر کشور در حال برگزاری است و بازداشتی های دیگری هم احتمال دارد به محاربه یا افساد فی الارض و در نتیجه اعدام محکوم شد. به تازگی دادگاهی در اصفهان نیز 3 بازداشتی را به اعدام محکوم کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کارگردان فیلم «شوماه» از اینکه فیلمش با موضوع شهدای غواص برخلاف تاکید مسوولان از سوی هیچ نهادی حمایت نشده انتقاد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت خارجه آمریکا حدود هشت سال پیش، شرایط جدید و ویژه‌ای را برای دادن گرین‌کارت این کشور به هنرمندان، ورزشکاران و افراد ثروتمند ایرانی ایجاد کرد و موجی از مهاجرت عوامل سینمای ایران به آمریکا آغازشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

عکس فرزندان فاطمه معتمد آریا و ایرج طهماسب حواشی جدیدی را به دنبال داشت.

خبرگزاری تسنیم

چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر امسال با 75 فیلم متقاضی حضور در بخش ملی جشنواره، از 12 تا 22 بهمن ماه 1401 در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

کمتر از 40 روز به آغاز چهل‌ویکمین روز جشنواره فیلم فجر باقی است. مدیران سینمایی اعلام کردند که 75 فیلم فرم حضور در جشنواره را پر کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

بنیاد سینمایی فارابی، سازمان هنری رسانه‌ای اوج و همچنین سازمان سینمایی حوزه هنری از جمله نهادهایی هستند که آثار مهمی را در ادوار گذشته رونمایی کردند. برای همین بخشی از لیست پیش‌رو مربوط به این موسسات سینمایی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رقصیدن در این فیلم‌ها گاهی حتی در حد چند ثانیه کوتاه بوده، اما در ذهن مخاطب سینما ماندگار شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب می‌توانید با 10 فیلم کمدی برای شب یلدا که ممکن است به دلایلی آن‌ها را ندیده باشید آشنا شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با تأکید بر اینکه همه مسئولان ما باید حرف زدن و صحبت کردن با مردم را یاد بگیرند، گفت: باید زبان ارتباط برقرار کردن با جامعه را یاد بگیریم و با آحاد مردم با ادبیات خودشان حرف بزنیم؛ بنابراین باید پیچیده صحبت کردن و از دید بالا حرف زدن به شدت پرهیز کنیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

فاطمه معتمد آریا با ژستی عاشقانه در آغوش همسرش در مقابل دوربین عکاسان حاضر شد.