یک‌شنبه 8 مهر 1403

فاکتور سازی‌ها در قیمت لباس بازرسی‌ها را سخت کرده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
فاکتور سازی‌ها در قیمت لباس بازرسی‌ها را سخت کرده است

رئیس اتحادیه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه لباس جزو کالاهایی که قیمت مشخصی ندارد، گفت: متأسفانه در قیمت لباس فاکتور سازی صورت می‌گیرد و می تواند بازرسی و نظارت‌ها را سخت می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظاهر یوسفی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش قیمت کالاها در بازار، اظهار کرد: با توجه به نقدینگی بالا، شاهد تورم در بازار هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل تضعیف نظارت‌ها و بازرسی‌ها در بازار تورم در بر روی اکثر کالاها اثر گذاشته است، تصریح کرد: با این تعداد بازرسان و بازرسان بی‌انگیزه نظارت درستی بر بازار انجام نخواهد شد.

رئیس اتحادیه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه لباس جزو کالاهایی که قیمت مشخصی ندارد، عنوان کرد: متأسفانه در قیمت لباس فاکتور سازی صورت می‌گیرد و بازرسی و نظارت‌ها را سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه کالاهایی که قیمت مشخص ندارد افزایش قیمت را در این کالاها شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم صنف افزایش قیمت‌ها در کالاها و خدماتی که قیمت مشخص ندارد اعمال می‌شود.

امیری با بیان اینکه قیمت خدمات تعمیرات و لوازم‌خانگی در زنجان بسیار بالا است، ادامه داد: به دلیل اینکه سیستم نظارتی ما دولتی و ضعیف است شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه ضعف نظارت‌ها و افزایش قیمت‌ها مختص زنجان نیست و این یک امر کشوری است، ادامه داد: افزایش قیمت‌ها فقط مختص لباس نیست و در اکثر کالاها شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم.

انتهای پیام /