شنبه 1 اردیبهشت 1403

فتح‌الله‌زاده: سابقه و روزمه سایر افراد نصف عزیز محمدی هم نیست / دودستگی بازیکنان تیم ملی از نابسامانی فوتبال ایران است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
فتح‌الله‌زاده: سابقه و روزمه سایر افراد نصف عزیز محمدی هم نیست / دودستگی بازیکنان تیم ملی از نابسامانی فوتبال ایران است

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تأکید کرد، شرایط فوتبال ایران و درخواست عزیز‌الله محمدی باعث شده است در عرصه انتخابات فدراسیون فوتبال حاضر شود.

- اخبار ورزشی -

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ثبت‌نام عزیز‌الله محمدی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و معرفی او به‌عنوان نایب رئیس اولش اظهار داشت: خیلی نمی‌خواستم وارد انتخابات شوم، ولی شرایط فوتبال و درخواست عزیز‌الله محمدی که از ما خواست که کمک کنیم، باعث شد که قبول کنم و برای نایب رئیس اول ثبت نام کردم.

وی در مورد اینکه عزیز‌الله محمدی چقدر شانس برنده شدن در انتخابات فدراسیون فوتبال را دارد، تصریح کرد: اگر بخواهیم عقلانی، فنی و روزمه‌ای نگاه کنیم، محمدی سابقه درخشانی در سازمان لیگ داشته است. بهترین دوران سازمان لیگ در زمان ایشان بود. من این را نمی‌گویم و کارشناسان گفته‌اند مسابقات فوتبال در زمان ایشان به بهترین شکل و با نظم برگزار می‌شد. امتیازهایی که از AFC گرفته شد، در دوره ایشان بود. عزیزمحمدی قبل از سازمان لیگ نیز، مدیرعامل فجر سپاسی شیراز بود و در مجموع سابقه و روزمه دیگران نصف ایشان هم نیست. دوستان دیگری هم برای انتخابات حضور خواهند داشت تا ان‌شاء‌الله در فضای سالم رقابت سالمی برگزار شود. امیدوارم فرد فوتبالی انتخاب شود نه اینکه اعضای مجمع براساس رفاقت رأی بدهند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال راجع به شرایط این روزهای فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: ما آدم‌های قوی و فوتبالی داریم که می‌توانند در رأس کار حضور داشته باشند و مشکلات را حل کنند. مسائل فدراسیون برای مدیران فوتبالی و کاربلد خیلی پیچیده نیست و به بهترین شکل می‌توانند به آن رسیدگی کنند.

فتح‌الله‌زاده درباره دودستگی بین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در بحث حمایت از سرمربی کروات این تیم گفت: این اتفاقات از ضعف مدیریتی فوتبال ماست. در فوتبال حرفه‌ای دنیا جایگاه هر شخصی مشخص است که چه کار کند. وقتی بازیکن نابسامانی و زیرآب‌زنی را می‌بیند، از این فضا به سود خودش استفاده می‌کند.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با تسنیم درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم جوانی برای فصل پیش رو بسته شده است. قطعاً مدیریت باشگاه تا چند روز آینده چند بازیکن اضافه خواهد کرد. استقلال خیلی نیاز به تعویض و جایگزینی بازیکن نداشت و مدیریت فقط باید تیم را حفظ می‌کرد. قطعاً با انجام این کارها تیم به مانند فصل گذشته وضعیت خوبی خواهد داشت.

محمدی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شد / کافی و فتح‌الله‌زاده نواب رئیس پیشنهادی او