سه‌شنبه 10 مهر 1403

فدراسیون فوتبال متولی تیم امید شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
فدراسیون فوتبال متولی تیم امید شد

تمام مسئولیت‌های مربوط به تیم فوتبال امید به فدراسیون فوتبال سپرده شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان نشست هیئت اجرایی، درباره شرایط تیم فوتبال امید گفت: دستور سوم در جلسه امروز، بحث در مورد تیم امید بود. بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو نظر اعضای هیئت اجرایی و کمیته را اعلام کردیم. با توجه به اختلاف‌نظرها بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال، لازم است این بحث یک بار برای همیشه تمام شود. فدراسیون مکاتبه و اعلام کرد که چون تیم امید نیم قرن است کسب سهمیه نکرده، اگر امکان دارد تصمیم بگیرید اختیار آن در دست کمیته ملی المپیک یا وزارت ورزش باشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: فدراسیون فوتبال هیچ تفاوتی با فدراسیون‌های کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو و... ندارد. ما وظیفه داریم فدراسیون‌ها را حمایت کنیم. امروز تصمیم گرفتیم مسئولیت تیم فوتبال امید برعهده فدراسیون فوتبال باشد و این موضوع را مصوب کردیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: سیاست ما در گذشته هم همین بوده و هیچ‌گاه دخالت نکردیم و فقط حامی بودیم. برای اینکه پرونده بسته شود، این موضوع را مصوب کردیم تا اگر ناکارآمدی در فدراسیون باشد، مشخص شود. این تصمیم در مورد فوتبال تاریخی است و بسیاری از مباحث بین دو طرف حذف می‌شود.