پنج‌شنبه 3 آبان 1403

فراخوان جشنواره سرود «آوای زندگی» منتشر شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فراخوان جشنواره سرود «آوای زندگی» منتشر شد

شهرکرد - ایرنا - مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان جشنواره سرود «آوای زندگی» با شعار «درخانه می‌مانیم، باهم می‌خوانیم» خبر داد.

امیر بنی‌طالبی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: جشنواره سرود «آوای زندگی» با هدف نشاط خانواده‌ها که سلامتی خود و جامعه را با در خانه نشستن به سفر و دید و بازدید نوروزی ترجیح داده‌اند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره به صورت استانی و مجازی برگزار می‌شود و برگزیدگان آن همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) اعلام می‌شوند. بنی‌طالبی به شرایط شرکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: هر خانواده میتواند یک اثر از آثار اعلام شده چون ای ایران (استاد بنان)، خونه مادربزرگه، جان مریم (استاد محمد نوری)، مرغ سحر (استاد شجریان)، قرص قمر (بهنام بانی) و یا یک اثر محلی اختیاری (ترکی، دهکردی یا بختیاری) را انتخاب کرده و در مدت زمان 2 الی 4 دقیقه ارسال کند. مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آثار اجرا شده باید در منزل و محل سکونت ضبط شده باشد و به فیلم‌های ارسالی که در فضای آزاد و سالن عمومی گرفته شده امتیازی داده نخواهد شد و رعایت شئونات اسلامی در حین اجرا برای تمامی شرکت‌کنندگان الزامی است. بنی‌طالبی اظهار داشت: فیلمبرداری آثار ارسالی حتما با گوشی موبایل انجام شود و آثار ارسالی به صورت کرال خوانده شوندآثاری که به صورت دابسمش اجرا شود مورد ارزیابی قرار نخواهند گرفت. به گفته وی به 3 گروه (خانواده) برتر و 2تکخوان برتر آقا، جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت. بنی طالبی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 15 فروردین به شماره 09915571067 در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*