جمعه 14 اردیبهشت 1403

فراری‌دادن سرمایه‌گذار به خاطر 3 تیر برق در لنده!+ تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
فراری‌دادن سرمایه‌گذار به خاطر 3 تیر برق در لنده!+ تصاویر

یکی از سرمایه‌گذاران از وجود برخی موانع در راستای اشتعالزایی در شهرستان لنده از عملکرد ضعیف و بی‌تفاوتی مسئولان شرکت برق انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده است و به همین واسطه سرمایه گذارانی برای تحقق شعار سال با هدف افزایش سهم تولید و دانش بنیان کردن اقتصاد با رویکرد اشتغالزایی وارد میدان شدند تا این مطالبه مهم مقام معظم رهبری را عملیاتی کنند.

از این رو باید همه مسئولان نسبت به تسهیل سازی فرایند تولید در کشور همت جانانه به خرج دهند و برای افزایش سهم اشتغالزایی در جای جای ایران اسلامی تلاش کنند و موانع سد راه تولید کنندگان را تسهیل کنند.

بیش از 3 سال است که سرمایه گذاری بدون چشم داشت به منابع مالی دولت و تنها با اتکا به سرمایه خود اقدام به اخذ مجوز های لازم برای راه اندازی یک واحد تولیدی آب معدنی در شهرستان لنده کرده است که در این مدت توانست مجوزهای لازم را از ادارات مختلف کسب و نهایتا با تسطیح زمین مورد نظر خود اقدام به خرید سوله و تجهیزات کرده است.

در این مدت از طریق فرمانداری شهرستان لنده، معاون امور عمرانی استاندار، معاون امور اقتصادی استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و شخص استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از طریق دیدارهای حضوری و مکاتبه ای برای جابجایی 3پایه برق در منطقه موگرمون که در وسط محل احادث کارخانه تولید آب معدنی است اقدام کرده است که پس از گذشت بیش از 5ماه هنوز هیچ دستاوردی برای رفع موانع سد راه این سرمایه گذار صورت نگرفته است.

نکته جالب تر اینجا است که سرمایه گذار این کارخانه حاضر شد هزینه جابجایی این پایه های برق را نیز شخصا تقبل کند ولی باز هم کار شکنی شرکت توزیع نیروی برق استان و وعده های عملی نشده برای جابه جایی این پایه های برق باعث تعلل در راه اندازی این کارخانه شده است.

نکته جالب تر اینکه این سرمایه گذار در روزهای گذشته در حالی اقدام به نصب سوله های پیش ساخته کرده است که برق سه فاز خط انتقال نیز هنوز برای نصب سوله از سوی اداره برق شهرستان قطع نشده بود و خطر برق گرفتگی نیز هرلحظه کارگران را نیز تهدید می کرد.

بنا به اظهارات سرمایه گذار این پروژه اشتغالزا در شهرستان لنده این تعلل در رفع موانع باعث افزایش هزینه های چندین برای راه اندازی این کارخانه در شهرستان لنده شده است که اگر این همکاری ها در سال گذشته صورت می گرفت متحمل این همه هزینه اضافه نمی شد.

این مساله یکی از چالش هایی است که بدون شک باعث متواری شدن سرمایه گذاران به واسطه عدم همکاری مسئولان شهرستانی و ارشد استانی می شود و به نوعی باعث بی توجهی مسولان استانی به مطالبه مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال خواهدشد.

حال انتظار است که مسئولان استانی و شخص استاندار کهگیلویه وبویراحمد نسبت به رفع موانع سد راه این سرمایه گذار هرچه سریعتر دستورات ویژه ای جهت رفع موانع تولید صادر کند و شخصا پیگیر رفع این چالش ها در موارد مشابه در جای جای استان باشد تا سرمایه گذاران از کرده خویش پشیمان نشوند.

انتهای پیام /

فراری‌دادن سرمایه‌گذار به خاطر 3 تیر برق در لنده!+ تصاویر 2
فراری‌دادن سرمایه‌گذار به خاطر 3 تیر برق در لنده!+ تصاویر 3
فراری‌دادن سرمایه‌گذار به خاطر 3 تیر برق در لنده!+ تصاویر 4