چهارشنبه 4 مهر 1403

فردا باید دستم را بخیه بزنم / فرشاد فرجی: امروز کنعانی را خیلی اذیت کردند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فردا باید دستم را بخیه بزنم / فرشاد فرجی: امروز کنعانی را خیلی اذیت کردند

مدافع تیم پرسپولیس میگوید از گلزنی حسین کنعانی خیلی خوشحال شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع تیم استقلال بعد از پیروزی مقابل استقلال در اولین گفت‌وگوی خود اظهار داشت: بازی سختی بود و دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد. امروز در نیمه اول و دوم سوار بر بازی بودی و موقعیت خیلی خوبی داشتیم. الان هم خیلی خوشحالیم و این برد تقدیم به هواداران که در سرما و گرما همراه ما هستند.

وی در مورد مصدومیتش اظهار داشت: یک بازیکن استقلال فکر کنم آرش رضاوند وقتی قصد داشت توپ را دفع کند، ادامه استوکش خورد. حالا باید برویم تهران بخیه بزنیم.

او در خصوص مصدومیت‌های خود گفت: ما نسبت به هواداران وظیفه داریم و این هم منتی نیست وظیفه ماست.

فرجی درباره تقابل با ابوالفضل جلالی عنوان کرد: بازی خوبی بود و ابوالفضل جلالی هم بازیکن باکیفیتی است، خداراشکر سربلند شدیم.

مدافع راست پرسپولیس در مورد پیروزی با وجود غیبت دو بازیکن گفت: ببینید ما امسال تیم خوب و باکیفیتی داریم و بازیکنان خیلی خوبی هم اضافه شدند. اورونوف و العملود بازیکنان باکیفیتی هستند اما دیگر بازیکنان هم چیزی کم ندارند و امروز هم همه بهترین بازی خودشان را ارائه دادند.

این بازیکن در خصوص کار کردن با گاریدو گفت: ایشان رزومه مشخصی دارند و در سطح اول تیم‌های دیگر کار کردند. یکسری اطلاعات نسبت به لیگ داشتند و یکسری اطلاعات هم بازیکنان داشتند. ایشان خیلی خوب قلق لیگ ایران را پیدا کردند، در تمرین و بازی خیلی سختگیر و جدی هستند و همیشه می‌گویند که جدی باشید. بسیار آدم باشخصیت و مهربان هستند و روانشناس فوق‌العاده هستند و رفتار عالی با همه دارند.

فرشاد فرجی در مورد زدن پنالتی کنعانی عنوان کرد: حسین پنالتی زن اول ماست. امروز زیادی بنده خدا را اذیت کردند و خیلی خوشحال شدم گل زد. پنالتی را هم سعید مهری گرفت که یک مدت تحت فشار بود.