سه‌شنبه 3 مهر 1403

فردا و پس فردا بارش باران شدید در گیلان / هشدار صادر شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
فردا و پس فردا بارش باران شدید در گیلان / هشدار صادر شد

محمد دادرس با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در استان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی توده هوای ناپایدار از بعد از ظهر و شب امروز سه شنبه به منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی در این استان خبر داد و گفت: فردا و پس فردا بارش باران شدید در استان پیش بینی می شود.

وی افزود: شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا، کاهش دما، وزش باد به تناوب بارندگی، رعد و برق و احتمال تگرگ تا اوایل هفته آینده فراهم و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بارندگی و باد در بعضی نقاط شدید و خیلی شدید پیش بینی می‌شود.

خبر مرتبط ساکنان این 4 استان منتظر بارش باران باشند

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (دوشنبه) در برخی نقاط استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و گیلان، بارندگی و رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان خبر داد و گفت: آب گرفتگی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها، لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در حمل و نقل جاده‌ای و لغزش و رانش زمین پیش بینی می‌شود.

دادرس با اشاره به کاهش 6 تا 12 درجه سلسیوس دمای هوا در نقاط مختلف استان اضافه کرد: مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند و در هنگام رعد و برق در مکان‌های امن و سر پوشیده پناه گرفته شود.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

فردا و پس فردا بارش باران شدید در گیلان / هشدار صادر شد 2