جمعه 10 فروردین 1403

فرماندار تبریز: بی تفاوتی عمومی در برابر شیوع کرونا زجرآور است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار تبریز: بی تفاوتی عمومی در برابر شیوع کرونا زجرآور است

تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر اینکه برای مقابله با کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن باید دست در دست هم بدهیم، گفت: بی تفاوتی عمومی در برابر شیوع کرونا زجرآور است.

بهروز مهدوی شامگاه چهارشنبه در شورای اداری شهرستان تبریز، اظهار کرد: در وضعیت اقتصادی کنونی و کرونا باید در حد تبریز تلاش کنیم و دست در دست هم بدهیم تا از مشکلات پیش رو عبور کنیم.

وی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برای مدیریت و مهار کرونا، افزود: ضمانت های اجرایی پروتکل های بهداشتی ضرورت دارد، البته پیشنهادات و مصوبات ستاد کرونای شهرستانی باید در ستاد کرونای استان مصوب شود و به همین ترتیب این مصوبات نیز نیاز به تصویب در ستاد کرونای کشور است که البته به نوعی نقص است.

مهدوی با بیان اینکه استفاده از ماسک از 15 تیر در ادارات و بازارهای مسقف تبریز الزام آور است، گفت: البته قبلا این موضوع در ستاد کرونای شهرستان نیز مصوب شده اما آن چه که مهم است اجرای مصوبه می باشد.

وی همچنین با اشاره به ضرورت نظارت بر قیمت اجناس ادامه داد: قیمت ها باید یکسان باشد؛ نمی توان قبول کرد جنسی در یک نقطه از شهر با نقطه دیگر شهر با همان مشخصات، قیمت متفاوت داشته باشد.

فرماندار شهرستان تبریز تاکید کرد: قیمت ها را ستاد تنظیم بازار مشخص کرده و بر این اساس نیز نظارت لازم است، در این شرایط کرونایی باید در کنار مردم باشیم تا از این شرایط ویژه عبور کنیم.

مهدوی همچنین با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف آب، گفت: برداشت آب تبریز نسبت به سال گذشته کمتر است، اما مصرف آن افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تامین آب مورد نیاز تبریز با حفر چاه های عمیق در دست اقدام است.

*س_برچسب‌ها_س*