چهارشنبه 18 مهر 1403

فرمانده انتظامی زنجان: لیالی قدر یادآور اراده الهی بر جاودانگی انسان وارسته است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرمانده انتظامی زنجان: لیالی قدر یادآور اراده الهی بر جاودانگی انسان وارسته است

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان طی پیامی با تسلیت سالروز شهادت مولای متقیان امام علی (ع) به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و تمام دوستداران و محبان اهل بیت عصمت و طهارت گفت: لیالی قدر یادآور اراده الهی بر جاودانگی انسان وارسته است.

در این پیام تسلیت که روز جمعه به ایرنای مرکز زنجان ارسال شده، آمده است: سحرگاه محزونی که خورشید فروزان حیات برترین مظهر شجاعت، زهد، علم و عدالت در افق نوزدهم رمضان در آسمان شهر کوفه به خون نشست.

این پیام ادامه می دهد: فریاد فزت و رب الکعبه مهربان ترین حامی یتیمان در آسمان طنین انداز شد تا همه ساله لیالی قدر یادآور اراده الهی بر جاودانگی انسان وارسته‌ای باشد که با گذشت قرن ها همچنان، کردار و گفتارش، چراغ راه مردان خدا و حق جویان و یکتاپرستان جهان است.

در این پیام تاکید شده است: شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان از شب های با عظمت، مقدس و متبرکی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد، این شب فرصتی مغتنم، برای شست وشوی آینه دل از زنگار گناه و معصیت است.

در این پیام نوشته شده است: اکنون که در این شب‌های پر برکت، بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده با یاد مولود کعبه، زیر باران رحمت "لیله‌القدر" می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شده وسعادت حرکت خالصانه در مسیر قرب الهی تقدیرمان شود.

سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن عرض آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های قدر، شهادت مولی الموحدین حضرت علی‌ابن ابی‌طالب (ع) را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار استان زنجان و تمام عاشقان ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده است.

*س_برچسب‌ها_س*