پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

فرمانده سپاه قشم: در جنگ اقتصادی روحیه انقلابیگری تقویت شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرمانده سپاه قشم: در جنگ اقتصادی روحیه انقلابیگری تقویت شود

قشم - ایرنا - فرمانده سپاه قشم گفت: در جنگ اقتصادی باید با الگوبرداری از دفاع مقدس، روحیه انقلابی مدیران و جوانان را تقویت کرد.

محمد سالاری عصر شنبه در نشست با اصحاب رسانه افزود: ما در جنگ نشان دادیم که دست‌های خالی اما مجهز به روحیه انقلابی می‌تواند قدرتمندان را شکست دهد.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصاد نیز جوانان ما توانستند با علم خود سلاح های مختلف را تولید کنند و بر دشمن بتازند.

فرمانده سپاه قشم با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم گفت: برگزاری یادواره شهدا با همکاری ناوتیپ ذوالفقار، دیدار با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با ایثارگران قشم، تجلیل از سربازان نمونه در حوزه های مختلف از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: گشت مشترک و سپاه و نیروی انتظامی با نام گشت امنیت پایدار، تببین دستاوردهای نظام و انقلاب، افتتاح پایگاه های مقاومت در اداره‌ها و محله‌های قشم و توزیع بسته‌های غذایی بین محرومان از دیگر برنامه های این هفته است.

سالاری ادامه داد: تهیه و توزیع بسته لوازم، افتتاح دفتر «مصلحین خانواده و ترمیم عدالت اجتماعی» برای پیشگیری از طلاق، اعزام کادر پزشکی به مناطق کم برخوردار شهرستان و حضور راویان دفاع مقدس در محله‌های قشم دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس، دلنوشته به شهدا، انتشار کلیپ‌های یک دقیقه‌ای از جمله برنامه‌های شاخصی است که در مدارس اجرا می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*