دوشنبه 11 تیر 1403

فرهنگ زنانه ترین عنصر جامعه است / زن را مهم ترین عنصر خانواده می دانم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
فرهنگ زنانه ترین عنصر جامعه است / زن را مهم ترین عنصر خانواده می دانم

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: موضوع زن و خانواده مهمترین موضوع در عرصه فرهنگ است لذا زن را مهمترین عنصر خانواده به عنوان پایه و سلول اصلی جامعه می دانیم. فرهنگ زنانه ترین عنصر جامعه است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف پنجشنبه 24 خرداد 1403 با حضور در برنامه تلویزیونی «میزگرد فرهنگی»، اظهار کرد: موضوع فرهنگ از موضوعات مهم و اساسی هر جامعه است. نام دولت را «خدمت و پیشرفت» انتخاب کردیم و بر این باوریم وقتی حرف از خدمت و پیشرفت می زنیم دقیقا یک برهم‌کنشی با مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد. در واقع پیشرفت بر فرهنگ و فرهنگ بر پیشرفت و فرهنگ بر خدمت و خدمات فرهنگی اثر دارد.

وی ادامه داد: بدون پرداختن به اولویت های فرهنگی نمیتوان به پیشرفت رسید و بدون فرهنگ نمی توان کارها را به سرانجام رساند.

قالیباف بیان کرد: رهبری بیش از 10 سال تاکید بر مسائل اقتصادی داشتند چون مسائل اقتصادی تاثیر بر مسائل فرهنگی می‌گذارد. وقتی از پیشرفت حرف می زنیم حرف از فرهنگ تولید و سرمایه‌گذاری است.

خبر مرتبط میزگرد فرهنگی با حضور این کاندیدای ریاست جمهوری آغاز شد / جزئیات مهم از برنامه محمدباقر قالیباف

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی خود در میزگرد فرهنگی برنامه‌های مورد نظر را تشریح کرد.

وی گفت: وقتی کشوری تورم بالا و بیش از یک دهه تورم زیادی دارد شرایط به گونه ای می شود که خانواده ها نمی توانند در فشارها اخلاق را رعایت کنند.

قالیباف تاکید کرد: نقش فرهنگ در دولت ما به عنوان دولت خدمت و پشرفت، اساسی است. موضوع زن و خانواده هم مهمترین موضوع در عرصه فرهنگ است و زن را مهمترین عنصر خانواده به عنوان پایه و سلول اصلی جامعه می‌دانیم. فرهنگ زنانه ترین عنصر جامعه است.

*مدیریت مهمترین موضوع در آموزش و پروش است

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره مهمترین مساله آموزش و پرورش و برنامه هایش برای شکوفایی آن گفت: در آموزش و پرورش اولین و آخرین موضوع مهم بحث مدیریت و ثبات مدیریت است.

وی ادامه داد: در 20 سال گذشته قریب به 17 وزیر و سرپرست تغییر دادیم لذا مدیر قوی و ثبات مهم است و ما در دولت چهاردهم مدیر قوی و ثبات می آوریم.

خبر مرتبط روسای ستادهای استانی قالیباف منصوب شدند / حمایت این چهره‌ها از رئیس مجلس

اقتصادنیوز: علی نیکزاد با صدور احکامی روسای ستادهای استانی محمد باقر قالیباف را منصوب کرد.

قالیباف با بیان این‌که «سلسله مراتب در آموزش و پروش اشکال دارد»، گفت: دوعنصر معلم و مدرسه در آموزش و پروش مهم است و باید به آن باید توجه کنیم.

وی با تاکید بر لزوم توحه به معیشت معلمان گفت: این موضوع را در مجلس و در رتبه بندی معلمان دنبال کردیم.

** این نشست با محوریت «فرهنگی» برگزار شد. الهام یاوری، شهاب اسفندیاری و حسین اننظامی از اساتید دانشگاه به عنوان کارشناسان برنامه و صدیقه سادات حجازی و مصطفی غفاری به عنوان مشاوران محمدباقر قالیباف در این نشست حضور داشتند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
فرهنگ زنانه ترین عنصر جامعه است / زن را مهم ترین عنصر خانواده می دانم 2
فرهنگ زنانه ترین عنصر جامعه است / زن را مهم ترین عنصر خانواده می دانم 3