چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ مواسات و همدلی برای ساختن کشور تداوم یابد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرهنگ مواسات و همدلی برای ساختن کشور تداوم یابد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: رزمایش مواسات و همدلی که به دستور مقام معظم رهبری در کشور اجرایی شد باید به عنوان یک فرهنگ و ظرفیت برای ساختن ایران اسلامی و رفع مشکلات جامعه تداوم یابد.

هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در مراسم توزیع 30 هزار بسته غذایی میان اقشار آسیب پذیر از کرونا، افزود: مردم حماسه بزرگی را در کمک مومنانه خلق کردند و حضور پرشور آنها در این رزمایش، روزهای دفاع مقدس را تداعی نمود.

وی افزود: مردم استان قزوین مثل آحاد مردم کشور در این کار بزرگ بعد از فرمایش مقام رهبری وارد عمل شدند و حماسه بزرگی را در تاریخ پرافتخار این استان رقم زدند.

جمالی پور با بیان اینکه کمک‌های مردمی در سه مرحله از سوی ستاد کمک‌های مومنانه استان توزیع شد، افزود: در مرحله اول 22 هزار، مرحله دوم 25 هزار و امروز 30 هزار بسته غذایی میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد که این کمک‌ها تنها از سوی ستاد کمک مومنانه استان صورت گرفت و خود مردم، اصناف و کسبه نیز کارهای بزرگی را رقم زدند.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها و اقدامات بزرگ و ارزشمند، تداعی‌گر روزهای دفاع مقدس و کمک‌های بی شائبه مردم در آن روزها است که خالصانه و با هدف کسب رضایت الهی و پیروزی کشور صورت می‌گرفت.

استاندار قزوین افزود: ملت ایران در این نوع کارها همیشه پیشتاز بوده و نقش آفرینی می‌کرده است و باید قدرشناس این مردم باشیم و خود را برای خدمت بیشتر به آنها آماده کنیم.

جمالی پور با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف، سرمایه بزرگ این انقلاب است، افزود: باید تلاش کنیم حضور مردم در همه عرصه‌ها به عنوان یک ثروت بزرگ برای کشور حفظ شده و ادامه یابد.

وی اضافه کرد: امروز مردم برای مواسات و کمک به مستضعفان در عرصه هستند و باید بتوانیم از این فرهنگ و ظرفیت برای ساختن کشور و رفع مشکلات جامعه استفاده کنیم.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*