پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

وب‌گاه عرشه آنلاین

پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد از سرگرفته شد. پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد از سرگرفته شد. ایرنا نوشت: هم اکنون پرواز تهران - تفلیس ساعت 10:30 صبح در فرودگاه امام در حال صدور کارت پرواز می‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته فرودگاه و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام فرودگاه و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: با توجه وقوع سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه، طی پیامی از سوی مرکز کنترل فضای فرودگاه دبی پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام خمینی متوقف شده است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی جودوی مردان و بانوان کشورمان امروز پنج‌شنبه 30 فروردین ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی هنگ‌کنگ خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سهم واردات لپ‌تاپ به کشور در سال گذشته از مبدا امارات تقریبا 20 برابر چین بوده است. سهم واردات لپ‌تاپ به کشور در سال گذشته از مبدا امارات تقریبا 20 برابر چین بوده است. به گزارش عرشه آنلاین، آمار واردات لپ‌تاپ به‌کشور در سال گذشته مشخص می‌کند عمده مدل‌های موجود در بازار از مبدا امارات متحده عربی روانه بازار شده است. آمار واردات لپ‌تاپ به‌کشور از سهم 20 برابری امارات در سال گذشته نسبت...

وب‌گاه گسترش

در سال گذشته، واردات لپ‌تاپ به کشور از امارات تقریباً بیست برابر واردات از چین برآورد شده است.

وب‌گاه گسترش

مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد که در عملیات حج تمتع سال 1403، بیش از 87 هزار زائر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. او افزود که زائران به صورت گروه‌های مدینه قبل و بعد از تاریخ 24 اردیبهشت به سفر خود خواهند پرداخت و عملیات رفت و برگشت تا تاریخ 18 خرداد ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «محمدحسین آجیلیان» در گفت‌وگویی افزود: در عملیات حج تمتع 87 هزار و 550 زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و این عملیات درحالی انجام می‌شود که 58 هزار و 621 زائر از طریق فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اعزام خواهند شد. وی با بیان اینکه 18 فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام خمینی ادامه دارد و در صورت درخواست افزایش پرواز‌های فوق العاده با آن موافقت می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی کشتی آزاد بعد از قهرمانی در مسابقات آسیایی و توقف در دوبی صبح امروز به تهران بازگشت.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درحالی ساعاتی پیش به تهران بازگشت که به دلیل لغو پروازها و تعطیلی فرودگاه امام خمینی (ره)، این تیم توقف 24 ساعته‌ای در فرودگاه دبی داشت.

وب‌گاه گسترش

حالت عادی پروازهای بین‌المللی از فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد بازگشت یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد به حالت عادی سابق بازگشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا صبح امروز دوشنبه عازم تایلند شد؛ این سفر با یک روز تاخیر نسبت به زمان از پیش تعیین شده انجام شد.