جمعه 31 فروردین 1403

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

وب‌گاه الف

هواشناسی استان تهران از احتمال بارش باران در ساعت باقی مانده از امروز خبر داد و اعلام کرد که از فردا شاهد افزایش نسبی دما در تهران خواهیم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف 14 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی استان تهران از احتمال بارش باران در ساعت باقی مانده از امروز خبر داد و اعلام کرد که از فردا شاهد افزایش نسبی دما در تهران خواهیم بود. هواشناسی استان تهران از احتمال بارش باران در ساعت باقی مانده از امروز خبر داد و اعلام کرد که از فردا شاهد افزایش نسبی دما در تهران خواهیم بود. اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی،...

وب‌گاه فرارو

ر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی وضعیت جوی استان تهران از امروز (29 اسفند) تا فردا (اول فروردین) با ادامه فعالیت سامانه بارشی، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش باران و برف و رخداد مه و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون گلف درباره گسترش این رشته در ایران گفت: در رشته گلف علاوه بر مسابقات و اردوی‌های تیم ملی، زمین آیلند به وسعت 93 هکتار را در محدوده فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راه‌اندازی کردیم که می‌توان گفت به اندازه کل ورزش ایران زیر ساخت ساختیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای تیم استقلال پس از دیدار امشب مقابل هوادار به مرخصی کوتاه مدتی می‌روند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه (28 اسفند) و استمرار آن تا روز چهارشنبه (اول فروردین 1403) آسمان استان بارانی و روز سه شنبه (29 اسفند) نیز با کاهش محسوس دما همراه خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، تهران امروز (27 اسفند) و فردا (28 اسفند) آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در مناطق پرتردد شهری از امشب تا فردا افزایش نسبی غبار محلی مورد انتظار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه (28 اسفند) و استمرار آن تا روز چهارشنبه (اول فروردین 1403) آسمان استان بارانی و روز سه شنبه (29 اسفند) نیز با کاهش محسوس دما همراه خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: درآمد 80 هزار میلیارد ریالی در سال 1403 برای این فرودگاه پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: همزمان با افزایش تقاضا تا 5 سال آینده ظرفیت پرواز‌های داخلی به فرودگاه امام خمینی منتقل می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: میانگین تاخیر پرواز‌های خارجی در فرودگاه امام خمینی با کاهشی که داشته به زیر 20 دقیقه رسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی فوتسال در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال و پس از حضور وزیر ورزش گفتگویی 8 دقیقه‌ای با خبرنگاران داشت.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در غیاب مسوولان ورزشی وارد ایران شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در غیاب مسوولان ورزشی وارد ایران شدند. تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در غیاب مسوولان ورزشی وارد ایران شدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم ملی فوتسال ناشنوایان در حالی با امید اینکه مسوولان ورزش با دستان پر و بر خلاف ادوار گذشته که به وعده هایشان عمل نکرده بودند اینبار به استقبالشان می آیند از پله های فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند که هیچ یک از...

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در غیاب مسوولان ورزشی وارد ایران شدند.