جمعه 28 اردیبهشت 1403

فروش اینترنتی

فروش اینترنتی

خبرگزاری تسنیم

پیش فروش و فروش فوری نوروزی 3 محصول شرکت سایپا از پنجشنبه 17 اسفندماه به صورت اینترنتی فعال خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند کالای نو را با بهترین قیمت خریداری کرده و نسبت به اصالت کالا و تحویل گرفتن فوری آن از طریق خرید اینترنتی، حساس هستند؛ اپ پیندو بهترین پلتفرم به شمار می‌آید.

وب‌گاه گسترش

شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات شرکت‌های سایپا و پارس خودرو برای ماه نیمه شعبان اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه‌ای با اعلام این که برخی بلاگرها اقدام به تبلیغ واکسن گارداسیل در صفحات خود می‌کنند، تأکید کرد: فروش و عرضه دارو در فضای مجازی اکیداً ممنوع است.

وب‌گاه گسترش

مشکل کمبود ناوگان عمومی در بخش‌های مختلف جاده‌ای، ریلی و هوایی در طول سال، برای متقاضیان و سفرکنندگان مشکلاتی را به وجود آورده است. در بعضی موارد، برخی از مسافران نتوانسته‌اند در زمان مورد نظر بلیت تهیه کنند و یا بلیت‌های عرضه شده قیمتی بالاتر از نرخ‌های مصوب داشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو اعلام کرد محصولی که تاییدیه حلیت نداشته باشد، قابلیت مصرف انسانی ندارد؛ بنابراین کلیه کالاهایی که در داخل کشور مصرف می‌شوند حتما باید از جنبه حلیت در وزارت بهداشت مورد تایید قرار گیرند.

وب‌گاه گسترش

نه تنها تور وان ارزان‌تر از برخی پکیج‌های مسافرتی داخلی است بلکه قیمت تور استانبول نیز در مقایسه با تورهای کیش نیز کم‌تر است. البته این قیمت پایین به شرایط خاصی هم بستگی دارد!

وب‌گاه گسترش

ماه‌هاست که پلتفرم‌های توزیع دارو در انتظار دستورالعمل دقیقی برای نحوه فعالیت خود قرار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه صنعتی ایران‌خودرو، شرایط فروش آریسان 2 را برای اسفند 1402 اعلام کرد. این شرایط از نوع فروش فوری با قیمت قطعی است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

درحالی رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری افزایش قیمت بلیت اتوبوس را تکذیب کرده که به‌نظر می‌رسد برخی شرکت‌ها در غفلت سازمان راهداری تا 26 درصد قیمت‌ها را افزایش داده‌اند.

وب‌گاه گسترش

اتوبوس هایی که قرار بود تا ایام عید برسند، خبری از آن ها نشد و مشخص نیست چه زمانی خواهند آمد.

وب‌گاه الف

قرار بود اتوبوس های جدید برای ایام عید برسد اما هنوز خبری از این اتوبوس‌ها نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شناخت کافئین قهوه های مختلف یک اقدام مهم است که باعث می‌شود هر فرد، مطابق با میزان انرژی که به آن نیاز دارد، برای خرید قهوه اقدام کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فراخوان فروش فوق العاده مرحله جدید اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) ویژه دناپلاس اتوماتیک آپشنال منتشر شد. فراخوان فروش فوق العاده مرحله جدید اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) ویژه دناپلاس اتوماتیک آپشنال منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیش‌فروش بلیت‌های قطار تهران - مشهد و بالعکس از ساعت 8 امروز به صورت اینترنتی آغاز شد.