جمعه 14 اردیبهشت 1403

فروش اینترنتی

فروش اینترنتی

وب‌گاه خبر آنلاین

رکورد مصرف آب در برخی کلانشهرها شکسته شده و تداوم مصرف آب با این شدت کشور را در آستانه بحران کمبود آب به ویژه در تابستان پیش‌ِ رو قرار می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

سرانجام، وزارت بهداشت تصمیم گرفت تا آیین‌نامه‌ای را درباره تعیین تکلیف توزیع آنلاین داروها تدوین کند. این آیین‌نامه که در روزهای اخیر به صورت پیش‌نویس منتشر شده است، با انتقادات حقوق‌دان‌ها روبه‌رو شده و از نظر قانونی ایراداتی دارد. مدیران پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو نیز اعتقاد دارند که این پیش‌نویس اشکالات جدی را به همراه دارد که شامل انحصار در توزیع داروها در سازمان غذا و دارو، خطر...

وب‌گاه گسترش

وزیر صمت اعلام کرد که در نمایشگاه‌های بهاره، عرضه لاستیک با نرخ مصوب انجام خواهد شد و شرایطی فراهم شده است تا متقاضیان بتوانند ثبت نام خود را در سامانه در همین نمایشگاه‌ها انجام دهند.

وب‌گاه فرارو

سرانجام وزارت بهداشت درباره تعیین تکلیف توزیع آنلاین دارو کوتاه آمد و در روز‌های اخیر پیش‌نویس آیین‌نامه خود را در این زمینه منتشر کرد. اما این پیش‌نویس به گفته حقوق‌دان‌ها از نظر قانونی ایراداتی دارد و به اعتقاد مدیران پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو، اشکالات جدی از جمله انحصار توزیع دارو در سازمان غذا و دارو، خطر رانت 10‌هزار میلیارد تومانی و کاهش کیفیت و خدمات در توزیع آنلاین دارو متوجه...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان غذا و دارو: تبلیغ دارو به هر شکل در قانون کشور ممنوع اعلام شده و فروش و عرضه دارو در فضای مجازی اکیداً ممنوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرایط طرح فروش نقدی وانت آریسان ویژه نوروز 1403 با تحویل 90 روزه اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت نام فروش فوق العاده محصول وانت آریسان 2 دوگانه سوز ایران خودرو آغاز شد به گزارش عرشه آنلاین، ثبت نام فروش فوق‌العاده ایران خودرو از امروز شنبه 19 اسفند آغاز می‌شود. ثبت نام فروش فوق العاده محصول وانت آریسان 2 دوگانه سوز ایران خودرو از امروز شنبه 19 اسفند (ویژه متقاضیان عادی) آغاز می‌شود.

وب‌گاه گسترش

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند، شرکت ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام در نمایندگی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی، طرح فروش نقدی خودروی وانت آریسان 2 دوگانه سوز، مجهز به تجهیزات استاندارد اجباری سال 1403 را با موعد تحویل حداکثر 90 روزه، ارائه می‌نماید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خودرو سهند سایپا، جدیدترین محصول این خودروساز است که به تازگی شرایط فروش آن به متقاضیان هم اعلام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سهند اس عنوان جدیدترین محصول سایپاست که چندان تفاوتی با ساینا ندارد و شرایط عرضه و فروش آن هم برای متقاضیان اعلام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد نگرانی درباره تامین داروی بیماران صعب‌العلاج در تعطیلات نوروز وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند کالای نو را با بهترین قیمت خریداری کرده و نسبت به اصالت کالا و تحویل گرفتن فوری آن از طریق خرید اینترنتی، حساس هستند؛ اپ پیندو بهترین پلتفرم به شمار می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه خودروسازی سایپا طرح پیش‌فروش سهند - اسِ پارس‌خودرو را از ساعت 14 امروز آغاز کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه خودروسازی سایپا، مبلغ پیش‌پرداخت خودروی سهند اس را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت بلیت اتوبوس خلاف آنچه در روزهای اخیر مطرح شده بود، تا بدین لحظه افزایشی را تجربه نکرده است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافربری‌های کشور اعلام کرد که از امروز سه شنبه 15 اسفند، نرخ کرایه اتوبوس‌های برون شهری به طور متوسط 25 درصد افزایش یافته است.