جمعه 14 اردیبهشت 1403

فروش اینترنتی

فروش اینترنتی

وب‌گاه عصر ایران

پیش فروش بلیت قطارهای بین شهری برای بازه زمانی 1 تا 31 اردیبهشت‌ماه در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ 1403/2/31 و مسیرهای برگشت تا تاریخ 1403/3/1)، از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه (21 فروردین) صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت راه آهن گفت: پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی اردیبهشت از فردا 21 فروردین ماه شروع می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی (1 تا 31 اردیبهشت) از روز سه شنبه (21 فروردین) آغاز می شود.

وب‌گاه الف

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی (1 تا 31 اردیبهشت) از روز سه شنبه (21 فروردین) آغاز می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فروش محصولات خودروسازی سایپا ویژه عید سعید فطر قرار بود انجام شود که خریداران را با شوک عجیبی روبرو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها که هر گرم طلای 18 عیار تا یک قدمی 4 میلیون تومان نیز رفته است، دیگر بسیاری از اقشار جامعه باید دور آن را خط بکشند.

خبرگزاری تسنیم

کانون پرورش فکری کودکان چهارمین چاپ از کتاب «من سیدجلال آل‌احمد هستم» (خانه پدری)، نوشته پرویز امینی را منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب یکی از آثار مجموعه «کودکی نامداران» (نامداران یک‌صد سال اخیر ایران) است که در قالب 10 عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد. مجموعه «کودکی نامدراران» شامل داستان‌هایی است که با شخصیت‌پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعلا این دور از مرحله از فروش محصولات سایپا به دلیل مشکلات سیستمی فعلا لغو شده و زمان بعدی ثبت‌نام متعاقباً اعلام خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

شرایط فروش محصولات شرکت‌های سایپا و پارس خودرو برای عید فطر اعلام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی مجوز اخذ شده توسط گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال 1402 برای فروش تعدادی از محصولات این گروه خودروسازی، خارج از سامانه، فروش محصولات صورت گرفت؛ اما همچنان تعدادی ظرفیت خالی برای فروش فوق‌العاده وجود دارد که از فردا (یکشنبه 19 فروردین ماه) عرضه آنها از طریق سایت فروش سایپا تا زمان تکمیل ظرفیت صورت خواهد پذیرفت.

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام وزارت ارتباطات، وزیر ارتباطات درباره تدوین آیین نامه فروش اینترنتی دارو توضیح داد و گفت نسخه اولیه در سال گذشته آماده شد که هنوز نهایی نشده و به تصویب نرسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرایط فروش عید فطر محصولات شرکت سایپا و پارس خودرو اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فروش اینترنتی دارو سال گذشته مطرح شد، موضوعی که اخیرا وزیر ارتباطات درباره اش، از پیگیری تصویب آیین نامه فروش اینترنتی دارو در سال جاری گفته و اینگونه توضیح داد: نسخه اولیه طرح در سال گذشته آماده شد که هنوز نهایی نشده و به تصویب نرسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارتباطات از پیگیری تصویب آیین نامه فروش اینترنتی دارو در سال جاری گفته و اینگونه توضیح داد که نسخه اولیه طرح در سال گذشته آماده شد که هنوز نهایی نشده و به تصویب نرسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرایط فروش عید فطر محصولات شرکت سایپا و پارس خودرو اعلام شد.