جمعه 14 اردیبهشت 1403

فروش اینترنتی

فروش اینترنتی

وب‌گاه عصر ایران

فروش اینترنتی دارو از جمله مسائلی است که سال گذشته مطرح شد، حواشی بسیاری به دنبال داشت چرا که برخی با اعلام دلایل خود با عرضه دارو در پلتفرم‌های داخلی مخالفت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرایط فروش عید فطر محصولات شرکت سایپا و پارس خودرو اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرایط فروش عید فطر محصولات شرکت سایپا و پارس خودرو اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

شرایط فروش عید فطر محصولات شرکت سایپا و پارس خودرو اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

به مناسبت فرارسیدن عید فطر، گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که ثبت نام بدون قرعه‌کشی خودروها را آغاز کرده است. در ادامه، شرایط ثبت نام در سایپا در ماه فروردین سال 1403 را مشاهده خواهید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌شرایط ثبت نام خودرو ویژه عید فطر 1403 اعلام شد. فروش فوق‌العاده و پیش فروش 4 خودرو از محصولات سایپا از یک‌شنبه 19 فروردین آغاز می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ شرایط فروش فوق‌العاده و پیش فروش چند محصول سایپا ویژه عید فطر اعلام شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

کتاب «پادشاه کوچکِ غول‌های بزرگ» به قلم ناهید رحیمی برای گروه سنی نونهال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این دیدار نوروزی گفت: مخاطب‌محوری، مرکزمحوری و نوجوان‌محوری خطوط کلی سیاست‌گذاری ما را در سال جاری تشکیل می‌دهد. وی ضمن تاکید بر تولی‌گری کانون و به حداقل رساندن تصدی‌گری آن گفت: سیاست اولیه ما بحث «مخاطب‌محوری» است. همچنان که وزیر آموزش و پرورش گفتند جمعیت ما میلیونی است و ما باید این...

وب‌گاه گسترش

جدیدترین قیمت گوشی‌های هوشمند در بازار آنلاین (سایت‌های فروش اینترنتی) به شرح زیر است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت بهداشت در واکنش به درگذشت دکتر پرستو بخشی، متخصص قلب و عروق گفت: سخنگوی وزارت بهداشت ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند کاری این پزشک گفت: ایشان طرح تخصص خود را به مدت یک سال به تعویق انداخته بود که وزارت بهداشت، در این زمینه همکاری لازم را با وی به عمل آورده، و با شروع طرح ایشان به فاصله یک سال بعد موافقت شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اغراق‌آمیز نیست اگر بگوییم سال 1402 بدترین سال صنعت کشور بود. در این سال صنعت کشور از چندین جهت آسیب دید و در عمل گرفتار یک طوفان تمام‌عیار بود.

وب‌گاه الف

پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی 18 تا 31 فروردین، از امروز 9 فروردین آغاز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی 18 تا 31 فروردین، از امروز 9 فروردین آغاز می‌شود.

وب‌گاه فرارو

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی 18 تا 31 فروردین در کلیه محور‌ها مسیر‌های رفت تا تاریخ 31 فروردین 1403 و مسیر‌های برگشت تا تاریخ اول اردیبهشت 1403، از ساعت 9 صبح امروز پنج‌شنبه 9 فروردین، صرفا از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌فروش حضوری بلیت قطارهای مسافری برای نیمه دوم فروردین از ساعت 13 روز پنج شنبه 9 فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌پذیرد.