شنبه 15 اردیبهشت 1403

فروش ویژه نهال صنوبر نیگرا فقط به قیمت 13 هزارتومان با تضمین گیرایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
فروش ویژه نهال صنوبر نیگرا فقط به قیمت 13 هزارتومان با تضمین گیرایی

این روزها نهال صنوبر به یکی از محبوب ترین نهال های غیر مثمر در کشور ما تبدیل شده است که علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری، سودآوری بسیار بالایی با خود به همراه دارد. تمامی کاربردهای نهال صنوبر اقتصادی است و به جذب ثروت و سرمایه کمک می کند. رویال نهال بزرگ ترین نهالستان تولید کننده صنوبر در غرب کشور است و این نهال را تنها با قیمت 13 هزار تومان عرضه کرده است.

رپرتاژ آگهی: این قیمت استثنایی را در هیچ نهالستان دیگری پیدا نمی کنید؛ پس تا موجودی این نهال به اتمام نرسیده، خرید خود را از رویال نهال انجام دهید. در خرید نهال صنوبر از رویال نهال توجه داشته باشید که تعداد نهال را درست مطابق با مساحت زمین خود خریداری کنید؛ زیرا این نهال های صنوبر جزء نهال های معمولی نیستند که یا رشد کنند یا خشک شوند. این نهال ها از انواع شناسنامه دار هستند و حتماً در زمان مشخص شده به بهره برداری اقتصادی می رسند.

خصوصیات نهال صنوبر که نباید از آن غافل شوید

صنوبر نیز باید همانند تمامی نهال های مثمر در شرایط ویژه ای کاشته شود تا به بهره برداری تجاری برسد؛ پس هرگز فکر نکنید که چون این درخت مثمر نیست، می توانید آن را در هر آب و هوا و شرایط خاکی نامناسبی بکارید.

صنوبر نهالی است که در مناطق سردسیر بیشترین میزان رشد را تجربه می کند. هر چه رشد درخت صنوبر بیشتر باشد، تجاری تر می شود و برای تولید چوب مناسب تر است. این نهال 85 گونه مختلف دارد که از میان آن ها سپیدار و صنوبر تبریزی معروفیت بیشتری دارند.

نهال صنوبر آب دوست است و باید هفته ای یک مرتبه آبیاری شود؛ بنابراین اگر در مناطق کویری و خشک زندگی می کنید، باید فکر کاشت نهال صنوبر را از سر خود بیرون کنید. البته برخی از گونه های صنوبر قابلیت کاشت در مناطق گرمسیر را دارند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید.

خاک مناسب برای کاشت صنوبر نیز باید حاوی مواد مغذی فراوان باشد تا نهال رشد کافی را تجربه کند. اگر می خواهید نهال های صنوبر در کمترین زمان ممکن، بیشترین رشد طولی را تجربه کنند، نباید از کوددهی به آن ها غافل شوید. برنامه کوددهی به نهال های صنوبر از سال دوم پس از کاشت آغاز می شود و بهترین کود در این زمان، کود سه بیست و کود حیوانی پوسیده است که قیمت بالایی نداشته؛ اما مواد مغذی برای رشد درخت را فراهم می کند.

8 دلیل فوق العاده مهم برای خرید نهال صنوبر

خرید نهال صنوبر اولویت اول بسیاری از باغداران در مناطق مختلف کشور است. فروش چوب صنوبر در بازار حتمی است. از طرفی چوب تولید شده همانند انواع میوه خراب شدنی نیست؛ بنابراین می توان آن را تا سال های سال انبار کرد تا در زمان مناسب با قیمت بالا به فروش رساند. از دیگر دلایلی که نهال صنوبر را در زمره نهال های تجاری قرار می دهد، عبارت اند از:

  • این نهال زود بازده است و تنها در طی 6 سال به بهره برداری اقتصادی می رسد.

  • این درخت 10 تا 15 برابر بیشتر از درختان جنگلی چوب تولید می کند؛ به همین دلیل مورد توجه بسیاری از باغداران قرار گرفته است.

  • امروزه و با توجه به قوانین جدید منابع طبیعی و محیط زیست، قطع درختان جنگلی به هر دلیلی ممنوع است و دولت مردان برای جلوگیری از این امر تسهیلات ویژه ای برای کاشت نهال صنوبر در نظر گرفته اند.

  • قیمت این نهال فوق العاده روز به روز در حال افزایش است.

  • امکان صادرات چوب آن با توجه به کیفیت بالا وجود دارد.

  • صنوبر به صورت متراکم کاشته می شود و می توان در زمین های کوچک هم تعداد بسیار زیادی از آن را کاشت.

  • در میان نهال های صنوبر می توانید سایر محصولات باغی را هم بکارید. نهال صنوبر نه تنها هیچ مغایرتی با آن ها ندارد؛ بلکه آن ها را از خطر بادهای شدید، سیل و حیوانات نیز مصون نگه می دارد.

  • برای کاشت نهال صنوبر نیازی به سرمایه اولیه بالا و تخصص فوق العاده در باغداری نیست. هر فردی با هر میزان سرمایه و مهارت می تواند این نهال تجاری را در زمین خود بکارد.

  • نهال صنوبر ریشه های بسیار قوی و قدرتمند دارد و یک بادشکن طبیعی برای باغستان ها است.

از کجا بفهمیم نهال صنوبری که می خواهیم بخریم، سالم است؟

اگر در زمینه باغداری و کاشت نهال هیچ تجربه ای نداشته باشید، تشخیص این موضوع برایتان غیر ممکن است. در این صورت تنها یک راه پیش روی شما است؛ آن هم خرید از نهالستان های معتبر و مورد تأیید جهاد کشاورزی؛ مانند رویال نهال است. اگر کمی تجربه داشته باشید، از روش های زیر می توانید سالم بودن نهال را تشخیص دهید:

  • ارتفاع نهالی که می خواهید بخرید نباید کمتر از 1 متر باشد. ارتفاع 1 تا 3 متر بهترین ارتفاع برای نهال صنوبر است. نهال در سن 2 تا 3 سالگی به این ارتفاع می رسد؛ پس در زمان خرید به این امر نیز توجه کنید.

  • دومین مورد برای بررسی سلامت نهال صنوبر قطر آن است. یک نهال صنوبر سالم در سنین 2 تا 3 سالگی بین 8 تا 10 میلی متر قطر دارد.

  • سلامت نهال را می توانید از تاج آن نیز تشخیص دهید. تاج نهال باید متقارن باشد. علاوه بر این باید جوانه انتهایی و ساقه صاف و سالمی داشته باشد. ریشه آن نیز در حالتی مناسب قرار گرفته باشد تا در اثر حمل و نقل آسیب نبیند.

نهال صنوبر باید گواهی اصالت و سلامت داشته باشد. در کشور ما تنها نهالستان های معتبر و مورد تأیید جهاد کشاورزی از این مزیت بهره مند هستند. شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری یا آنلاین به نهالستان رویال نهال، نهال های صنوبر را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری کنید. در طرح تخفیفی جدید رویال نهال قیمت هر اصله نهال صنوبر تنها 13 هزار تومان است؛ پس این فرصت ویژه رویال نهال را از دست ندهید و همین امروز سفارش خود را ثبت کنید. با توجه به اینکه هوا کمی گرم شده و ممکن است شما به این فکر با شید که الان تایم مناسبی برای کاشت نمی باشد اما بهتر است بدانید که نهال صنوبر نیگرا نهال چندان حساسی نمی باشد و برای راحتی خیالتان رویال نهال تمامی نهال های صنوبر خود را با تضمین گیرایی به فروش می رساند.

09141811520

09301811520

09981811520

04445231520

جهت خرید نهال صنوبر و اطلاعات بیشتر به سایت ROYALNAHAL دات کام مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

فروش ویژه نهال صنوبر نیگرا فقط به قیمت 13 هزارتومان با تضمین گیرایی 2
فروش ویژه نهال صنوبر نیگرا فقط به قیمت 13 هزارتومان با تضمین گیرایی 3
فروش ویژه نهال صنوبر نیگرا فقط به قیمت 13 هزارتومان با تضمین گیرایی 4