جمعه 31 فروردین 1403

فسخ فرارداد یوسف کرمی با یاستروب کرواسی

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
فسخ فرارداد یوسف کرمی با یاستروب کرواسی

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  یوسف کرمی کاپیتان پیشین تیم ملی تکواندو ایران که در ماه‌های گذشته قرارداد خود را برای سال دوم با باشگاه یاسترب کرواسی تمدید کرده بود، در روزهای گذشته و پس از صحبت با مسئولان این باشگاه برای جدایی به توافق رسید و با فسخ قرارداد خود به ایران بازگشت.

یوسف کرمی درباره دلایل جدایی خود اظهار داشت: پس از اینکه قرارداد سال اولم با باشگاه یاسترب به پایان رسید، برای یک سال دیگر تمدید کردم و هیچ مشکلی نیز وجود نداشت. این در حالی است که به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات در بدترین زمان ممکن به کرواسی رفتم و خیلی از اتفاقات آن جور که می‌خواستم پیش نرفت، اما با این حال آنها خیلی راغب به ادامه همکاری بودند.

وی تصریح کرد: مشکل بزرگ من این بود که با یکسری افراد آماتور کار می‌کردم و با وجودی که شاید از لحاظ فنی خوب بودند، اما از لحاظ اعتمادبه‌نفس و خودباوری خیلی مشکل داشتند. در ورزش‌های انفرادی حرف اول را بحث روحی و روانی و خودباوری می‌زند و با وجودی که خیلی روی این مسائل کار کردم، اما متأسفانه برای آنها تکواندو جز اولویت‌های اول و دوم‌شان نبود.

کاپیتان پیشین تیم ملی تکواندو تصریح کرد: بازیکنان این باشگاه به تمرین نمی‌آمدند و وقتی دلیل آن را سؤال می‌کردم، می‌گفتند درس دارم یا از تعطیلات خود استفاده کردم. در این شرایط دیدم هر چقدر که پول بگیرم، اما خروجی نخواهم داشت و اعتبارم زیر سؤال خواهد رفت. وقتی در هر هفته یک بازیکن تنها یک جلسه به تمرین می‌آید، قطعا خروجی خوبی نخواهم داشت و با این اوصاف اعتبار تکواندو ایران و عملکردم زیر سؤال می‌رفت. با این شرایط از آنها خواستم به همکاری خود پایان بدهیم و قراردادم را فسخ کردم. به امید خدا اگر در آینده شرایط آنها بهتر شد، ادامه خواهیم داد و در غیر این صورت چند پیشنهاد دیگر دارم که بعد از المپیک بررسی خواهم کرد.