پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فشار روانی عملیات «وعده صادق» برای صهیونیست‌ها بسیار سنگین بوده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
فشار روانی عملیات «وعده صادق» برای صهیونیست‌ها بسیار سنگین بوده است

ترابی گفت: فشار روانی به صهیونیست‌ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است.

ترابی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با شبکه خبر درباره اقدام بامداد امروز صهیونیست‌ها و فعال شدن سامانه‌های پدافندی در شرق اصفهان اظهار کرد: برای این اتفاق 4 هدف را می‌توان در نظر گرفت. اولی آن است این موضوع آغاز یک عملیاتی باشد که بتواند رادار‌های کشور را منحل کند و بعد به اقدامات دیگر برسد. موضوع دیگر آن است که احتمالا عملیات روانی باشد. موضوع سوم می‌تواند برای آزمایش سامانه‌های ما هوشیار بودن آن‌ها باشد و موضوع چهارم هم آن است که تمام پاسخی که می‌خواستند به عملیات وعده صادق بدهند همین است.

وی گفت: اگر بخواهیم این اتفاق را رمزگشایی کنم باید بررسی کنیم که شرایط حامیان و رسانه‌های رژیم صهیونیستی چگونه است. آنها بسیاری از نظرات را در کانال‌های فضای مجازی خود نیز بسته‌اند و خودشان در یک بحران هستند.

کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: این نشان دهنده آن است که فشار روانی به صهیونیست ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است و به دنبال آن بودند که ایران نیز این موضوع را تجربه کند. البته باید عنوان کرد دشمن را نباید دست کم بگیریم، اما آن‌ها می‌خواستند ذهن مردم ما را درگیر کنند و بترسانند، اما به هیچ وجه به قصد خود نرسیده اند و به نوعی چهارشنبه سوری‌های ما خطرناک‌تر است.

ترابی در انتها گفت: اما خط خبری آن ها در این مدت این است که می خواهند این عملیات را در قالب جواب عملیات وعده صادق به مردم غالب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی