سه‌شنبه 29 خرداد 1403

فضای مجازی در رفتار انتخاباتی مردم ایران تاثیرگذار است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
فضای مجازی در رفتار انتخاباتی مردم ایران تاثیرگذار است

زهره زندیه مدیر فضای مجاری رادیو فرهنگ به اهمیت اطلاع رسانی در فضای مجازی همگام با آنتن اشاره کرد و گفت: همانطور که آنتن شبکه خط مقدم برنامه سازان برای انتقال پیام به مخاطب است، فضای مجازی و ظرفیت‌های آن در تولید محتوای مضاعف و عدم محدودیت زمانی در این زمینه اثرگذار است.

وی در خصوص فعالیت‌های مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: فضای مجازی رادیو فرهنگ در کنار دیگر همکاران رسانه‌ای علاوه بر آنتن در فضای مجازی برای مشارکت در انتخابات و بیان مصادیق انتخاب درست، وظایف و اختیارات رییس جمهور همچنین اطلاع رسانی از اخبار انتخاباتی و ارائه چکیده برنامه‌های آنتن در درگاه‌های مختلف رسانه‌ای فعالیت و تلاش می‌کند.

زندیه افزود: فضای مجازی رادیو فرهنگ با راه‌اندازی پویش وطن ما از مردم برای انتخاب رئیس جمهور آینده کشور دعوت می‌کند.

وی گفت: از جمله اقدامات فضای مجازی رادیو فرهنگ در امتداد پیام برنامه‌های انتخاباتی رادیو فرهنگ و جذب مشارکت مردم در انتخابات راه اندازی پویش «وطن ما» است که علاقه مندان می‌توانند با تکمیل عبارت «من اگر رئیس جمهور بودم.» در قالب صوت (حداکثر یک دقیقه) و متن (حداکثر یک پاراگراف) و با هشتگ #وطن_ما در این پویش شرکت کنند.

مدیر فضای مجازی رادیو فرهنگ توضیح داد: ما بخش‌های مختلف برنامه آقای رئیس جمهور را که ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از آنتن این رادیو پخش می‌شود به صورت صوتی و تصویری در پیام رسان‌های داخلی بله، ایتا ویراستی و سروش به نشانی @radiofarhang منتشر می‌کنیم همچنین با توجه به ماموریت شبکه که پخش میزگرد‌های فرهنگی نامزد‌های انتخاباتی است بخش‌های مهم صحبت‌های نامزد‌ها نیز منتشر می‌شود.

وی افزود: فایل کامل این برنامه‌ها و متن گفتگو‌ها در وبگاه رادیو فرهنگ برای استفاده کاربران قرار می‌گیرد. علاقه مندان می‌توانند تمامی برنامه‌های انتخاباتی رادیو فرهنگ را فضای مجازی شبکه در قالب صوت، متن و کلیپ تصویری مشاهده کنند.

زندیه خاطرنشان کرد: فضای مجازی در رفتار انتخاباتی مردم ایران تاثیرگذاراست، پس به طور ویژه در تولید محتوا و اشتراک بسته‌های محتوایی برای اگاهی بخشی و دعوت از مردم به مشارکت پرشور در انتخابات و سرعت در انتقال اخبار و محتوای آنتن تلاش می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون