سه‌شنبه 17 مهر 1403

فعالیت عادی رستوران‌ها و غذاخوری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
فعالیت عادی رستوران‌ها و غذاخوری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زنجان

موسوی رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: رستوران و غذاخوری‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زنجان فعالیت خود را به صورت کامل انجام می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از امروز رستورانها به صورت کامل فعالیت خود را آغاز می‌کنند اظهار کرد: در گذشته نیز رستورانها فعالیت داشتند ولی فعالیت آنها به صورت بیرون بر بود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید براینکه همه رستوران‌ها و غذاخوری‌ها موظف هستند موارد بهداشتی را رعایت کنند افزود: در صورت مشاهده عدم رعایت بهداشتی در این مراکز از فعالیت آنها جلوگیری به عمل می‌آید.

وی در مورد فعالیت تالار‌ها نیز عنوان کرد: بخشنامه جدید ستاد مرکزی مبارزه با کرونا از امروز به دست ما رسیده و هیچ اشاره از فعالیت تالار‌های عروسی نشده و در واقع تالارها هنوز اجازه فعالیت ندارند.

موسوی بیان کرد: سایر مراکز پرتردد نیز فعال شدند ولی رعایت بهداشتی مورد تاکید بوده و باید مراکزی که پرتردد هستند موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند تا شاهد افزایش شیوع دوباره بیماری در استان نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: این اماکن می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی سرویس دهی به مشتریان را شروع کنند البته نمی توانند با حداکثر ظرفیت فعالیت کنند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید به ارائه خدمات سرو غذا در داخل رستوران و اغذیه فروشی اقدام کنند.

به گزارش موج رسا طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا استان زنجان فعالیت استخرها و ورزش‌های گروهی همچنان ممنوع است.

انتهای پیام /