سه‌شنبه 3 مهر 1403

فعالیت کفشداری‌های حرم امام رضا (ع) ازسر گرفته شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فعالیت کفشداری‌های حرم امام رضا (ع) ازسر گرفته شد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس فعالیت کفشداری‌های حرم مطهر امام رضا (ع) پس از حدود 1.5 سال وقفه از سر گرفته شد. البته فعالیت کفشداری‌ها از ابتدای آبان به صورت محدود آغاز شده بود که هم‌اکنون با ظرفیت کامل فعالیت کفشداری‌ها از سر گرفته شده است.

اواخر سال 1398 و با شیوع ویروس کرونا اماکن مذهبی کشور از جمله حرم امام رضا (ع) تعطیل شد، اما پس از بازگشایی مجدد حرم، کفشداری‌ها همچنان غیر فعال بودند که این خدمت هم اخیرا از سر گرفته شد.

رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی در حرم از همان روز‌های نخست بازگشایی با دقت انجام می‌شد و این امر هنوز برقرار است، تا جایی که توزیع ماسک و محلول ضد‌عفونی کننده دست همچان ادامه دارد و فاصله‌گذاری اجتماعی در برنامه‌های حرم خصوصا نماز‌های جماعت رعایت می‌شود.

همچنین در حال حاضر با توجه به سرمای هوای مشهد و دشواری حضور زائران در صحن‌ها، امکان میزبانی از آن‌ها در سایر رواق‌ها و اماکن متبرکه فراهم شده و همه رواق‌های حرم رضوی فعال است.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید آستان قدس رضوی قرآن امام رضا ویروس کرونا حرم رضوی کفشداری حرم این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
فعالیت کفشداری‌های حرم امام رضا (ع) ازسر گرفته شد 2
فعالیت کفشداری‌های حرم امام رضا (ع) ازسر گرفته شد 3
فعالیت کفشداری‌های حرم امام رضا (ع) ازسر گرفته شد 4