پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

فلسطین

فلسطین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: آمریکا مدیریت این جنگ علیه غزه را در دست دارد و در آغاز جنگ نیز بایدن در جریان سفر به اراضی اشغالی، شخصاً ریاست شورای جنگ رژیم صهیونیستی را برعهده گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار شکارچی گفت: از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام آنروا درباره مانع تراشی اسرائیل در مسیر ورود کمک ها به شمال غزه هشدار داد.

خبرگزاری میزان

آقای «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز پنج‌شنبه (9 فروردین 1403) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با اشاره به شرایط وخیم نوار غزه تأکید کرد که خوابیدن در این منطقه مانند دراز کشیدن در تابوت است.

وب‌گاه الف

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که براساس اطلاعات به دست آمده، نظامیان اسرائیلی بیش از 200 آواره فلسطینی پناه گرفته در بیمارستان شفا را قتل عام و بیش از یک هزار آواره دیگر را بازداشت کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح: «ما از بسیاری از دولت ها نا امید هستیم چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی کنند بلکه به رژیم صهیونیستی کمک هم می کنند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که براساس اطلاعات به دست آمده، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی، بیش از 200 آواره فلسطینی پناه گرفته در بیمارستان شفا را قتل عام و بیش از یک هزار آواره دیگر را بازداشت کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار «زیاد النَخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، نیرو‌های مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تاکید کردند: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است. رهبر انقلاب اسلامی با اشاره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای «زیاد النَخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، نیروهای مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تاکید کردند: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با زیاد النخاله:«هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبردهای تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای «زیاد النَخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، نیروهای مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تاکید کردند: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است، گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبردهای تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت و پوشالی بودن این رژیم به صورت کامل، مشهود شد.