شنبه 22 اردیبهشت 1403

فلسطین

فلسطین

خبرگزاری دانشجو

روند تجمعات حمایتی دانشجویان دانشگاه‌های ایران از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در سراسر کشور ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، گیر پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه 11 اردیبهشت با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد. طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت‌های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر...

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی در آمریکا و اروپا حمایت و اقدام پلیس علیه دانشگاهیان را محکوم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس انجمن همبستگی فرانسه و فلسطین در ایکس نوشت: پلیس آمریکا برای آنکه اجازه دهد نسل‌کشی در غزه به آرامی ادامه یابد، ظرف حدود 10 روز دست‌کم 900 دانشجو را بازداشت کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: برای اولین بار تصمیم گرفتیم وضعیت حقوق بشر را در داخل ایران به صورت مکتوب منتشر کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس نظرسنجی دانشگاه هاروارد (CAPS) و موسسه نظرسنجی «هریس» بیش از نیمی از رای دهندگان آمریکایی فکر می کنند ترامپ، مرتکب جرم هایی شده و باید محکوم شود. 53 درصد نیز می گویند، پرونده‌های حقوقی رییس جمهوری سابق آمریکا، این را «غیرممکن» می‌کند که او یک نامزد مناسب برای کاخ سفید باشد.

خبرگزاری تسنیم

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دیوان عالی کشور گفت: موج بیداری در میان دانشجویان در حمایت از مردم غزه به گونه‌ای است که رژیم صهیونیستی با صرف هزینه‌های بسیار نتوانسته آن را سرکوب کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز - سه شنبه - از عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر در این عملیات خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد تغییری در اهداف جنگ ایجاد نشده است و این رژیم حل و فصلی را درباره رفح نمی‌پذیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در سایه تحولات جدید مربوط به مذاکرات آتش بس غزه در قاهره «ولید کیلانی» مسئول بخش اطلاع رسانی جنبش حماس فلسطین در لبنان طی سخنانی به جزئیات بحث‌های جاری درباره آتش بس در نوار غزه پرداخته و اعلام کرد که رسانه‌های عبری درباره ساعات سرنوشت ساز برای رسیدن به توافق یا ورود ارتش اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه صحبت می‌کنند. این مطالب منتشر شده در...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است، گفت: سرمنشأ موج بیداری در میان دانشجویان آمریکایی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه 150 نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا را قرائت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که «یحیی السنوار» (رهبر حماس در غزه) توافقی را که منجر به توقف جنگ و خروج اشغالگران از غزه نشود، نمی‌پذیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اخبار منتشره در رسانه‌های آمریکایی مبنی بر دستگیری حداقل 900 نفر از معترضان توسط پلیس آمریکا در جریان اعتراضات دانشجویی در این کشور در حمایت از غزه آن را "به بند کشیده شدن آزادی در آمریکا" خواند. طبق گزارش "ای‌بی‌سی آریزونا"، از زمانی که پلیس نیویورک تظاهرکنندگان را در دانشگاه کلمبیا در 18 آوریل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن دهنوی در جلسه علنی عصر امروز (سه‌شنبه، 11 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه 150 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: به نام خداوند بخشنده مهربان امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌ها...