پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: مقاومت عاشورایی به عنوان نماد‌ی از ایستادگی در برابر ظلم و حمایت از مظلومان در تاریخ شناخته می‌شود. اربعین حسینی در این میان حرکتی مردمی برای زنده نگهداشتن آرمان‌ها و مفاهیم است. پیاده‌روی اربعین، یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات بشری است که هر ساله میلیون‌ها عاشق و مشتاق را از سراسر جهان به سوی کربلای معلا می‌کشاند. این حرکت عظیم، صرفاً...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها بر بازگشایی امن و موفق مدارس در مهرماه ونقش پذیری دانش آموزان در فرآیند های تصمیم سازی و تصمیم گیری تاکید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سعید دقیقی اعلام کرد که در صورت داشتن پیشنهاد از تیم‌های مدعی قهرمانی شمس‌آذر را ترک می‌کند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چادرملو و شمس آذر فردا (جمعه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم می‌روند. سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا با تیم خوب چادرملو که تیمی با ساختار خوب است، بازی داریم. تیم خوبی ساخته شده و شرکت بزرگی آن را حمایت می‌کند. سعید اخباری مربی تحصیل کرده و جوان فوتبال است و حضورشان...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

استاد نجف دریابندری آبروی ترجمه معاصر بود. دریابندری مرد اندیشمندی بود و انتخاب‌های دقیق و نثر ساده اما مستحکم و مقدمه‌های گره‌گشایش، او را از حد مترجم صرف فراتر می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین سیمایی صراف، با 221 را ی از مجموع 288 رای ماخوذه اعتماد نمایندگان مجلس را برای تصدی پست وزرات علوم، تحقیقات و فناوری کسب کرد و برای چهار سال آینده به عنوان وزیر انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز در صحن علنی مجلس سید عباس صالحی توانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کرده و از 288 رای مواخذه 272 رای را از آن خود کند.

خبرگزاری تسنیم

جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم که از شنبه آغاز شده بود، امروز به پایان رسید و با رأی‌گیری از نمایندگان، همه وزرای پیشنهادی مورد اعتماد مجلس قرار گرفته و به کابینه دولت رفتند.

خبرگزاری مهر

کتاب «ذکر در قرآن، روایات و ادبیات عرفانی» نوشته سیدسلمان صفوی توسط انتشارات سلمان آزاده و آکادمی مطالعات ایرانی لندن منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

اروپا در هیچ دوره‌ای از تاریخ به اندازه قرن بیستم دستخوش طوفان و مصیبت نشد. تونی جات در مقام شارح بی‌رقیب تاریخ اروپا و استاد فلسفه تاریخ همه زیر و بم این طوفان را به تصویر می‌کشد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین سیمایی صراف در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه، 30 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای تصدی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: سخنان خود را با قدرشناسی آغاز می‌کنم، قدرشناسی از تمام وزیران ادوار آموزش عالی از ابتدا تاکنون که امیدوارم میراث دار امینی برای زحمات و خدمات آنان باشم. وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی، پروانه ساخت فیلمی را درباره شناخته شده‌ترین اندیشمند ایرانی در جهان، حکیم ابوعلی حسین بن عبدالله، مشهور به بوعلی سینا به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ملکان صادر کرد. این فیلم دومین تجربه کارگردانی سعید ملکان، پنج سال بعد از فیلم موفق و ملی «روز صفر» است. حکیم ابوعلی سینا فیلسوف، پزشک، دانشمند، منجم، و ریاضیدان...